استانی 16:59 - 03 آذر 1393
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان:
رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان هزینه سیستم‌های پکیج را یکی از مشکلات پیش رو عنوان کرد و گفت: از سوی دیگر با توجه به سرمای شدید همدان، پکیج پاسخگوی نیاز مدارس نیست.

پکیج گرمایشی پاسخگوی نیاز مدارس همدان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پارسافر ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: خوشبختانه بخاری چکه‌ای و غیر استاندارد در مدارسی استان همدان نداریم.

وی با اشاره به اینکه در مدارسی که لوله‌کشی گاز صورت گرفته از بخاری گازی استاندارد استفاده می‌کنیم عنوان کرد: سعی شده از بخاری گازی استاندارد در شرایط اضطرار استفاده شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان هزینه سیستم‌های پکیج را یکی از مشکلات پیش رو عنوان کرد و ابراز داشت: از سوی دیگر با توجه به سرمای شدید همدان، پکیج پاسخگوی نیاز مدارس نیست.

وی خاطرنشان کرد: نصب پکیج به ویژه در مدارسی که توسط اداره نوسازی احداث و استاندارد نیست حقیقتاً جواب نمی‌دهد و در فضای سرد کارایی ندارد.

49 نمازخانه مدرسه ناحیه یک همدان تجهیز شدند

پارسافر تصریح کرد: فضایی که نوسازی مدارس، خود به صورت استاندارد احداث می‌کند احتمال دارد جواب بدهد اما به صورت معمول کارایی ندارد.

وی ابراز داشت: باید از سیستم گرمایشی استفاده کرد که پاسخگوی نیاز مدارس باشد زیرا در حال حاضر مدارسی داریم که به دلیل سرمای زیاد، در کنار پکیج بخاری گازی هم استفاده می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با اشاره به وضعیت سیستم گرمایشی مدارس ناحیه یک همدان بیان داشت: در ناحیه یک 10 مدرسه دارای سیستم پکیج، 12 سیستم مرکزی شوفاژ و 70 مدرسه نیز دارای موتورخانه قدیمی و بخاری گازی هستند.

وی با اشاره به وضعیت نمازخانه‌های مدارس ناحیه یک همدان بیان داشت: از 193 نمازخانه مدارس در ناحیه یک 89 نمازخانه تجهیز نشده، 49 مدرسه به صورت کامل تجهیز شده و 55 نمازخانه کلاسی داریم.

پارسافر در پایان سخنانش گفت: در کل مدارس نمازخانه‌ها فعال هستند و فقط سه مدرسه بدون نمازخانه داریم.


5261206
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است