سیاسی 14:37 - 31 فروردین 1397
امام جمعه سنندج:
سنندج – امام جمعه سنندج ضمن تبریک ایام فرخنده ماه شعبان، گفت: اقتدار امروز کشور مرهون حضور نیروهای مسلح توانمند و آماده است.

اقتدار کشور مرهون حضور نیروهای مسلح آماده و توانمند است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: جا دارد قبل از هر چیز این ایام فرخنده و مبارک و آغاز ماه شعبان را خدمت همه شما نمازگزاران عزیز تبریک عرض کنم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه شعبان، یادآور شد: این ماه بهترین بستر برای تزکیه روح  و بهره‌برداری از نعمات الهی است و مسلمان باید به بهترین شیوه از این فرصت بسیار ارزشمند استفاده کنند.

امام جمعه سنندج ضمن تبریک فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز، بیان کرد: امروز کشورمان به برکت حضور نیروهای مسلح قدرتمند و توانمند است که در تمامی صحنه ها از دستاوردهای خود دفاع می کند.

وی افزود: نیروهای مسلح ما در زمان های مختلف و در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی رشادت و ایثارگری های زیادی داشته اند و به همین دلیل همه وظیفه دارند تا همواره قدردان این ایثارگری ها باشند.

ماموستا خدایی به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: : نقش نیروهای مسلح به ویژه سبزپوششان سپاه در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد و نقش‌آفرینی در زمینه حمایت و کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه خدمات ارزشمندی است که از سوی بنیاد مسکن انجام شده است.

امام جمعه سنندج افزود: انتظار می رود که در سایه تلاش های صورت گرفته از سوی بنیاد مسکن شاهد ارائه خدمت رسانی بهتری به اقشار مختلف مردم به ویژه در مناطق روستایی در استان کردستان باشی.

وی با بیان اینکه دین اسلام مانند بسیاری از ادیان الهی برای نزدیک کردن انسان به خداوند تبارک و تعالی آمده است، افزود: عمل به دستورات دین مبین اسلام همواره باید در اولویت قرار گیرد.

ماموستا خدایی همچنین به ایام هفته سلامت نیز اشاره کرد و افزود: سلامت یکی از نعمت های الهی است و همه باید در هر شرایطی مراقب خود باشند و سلامت خود و جامعه را تامین کنند.


9752367
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است