بین‌الملل 08:17 - 10 فروردین 1403
کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، رئیس موساد معتقد است که در صورت انعطاف‌پذیری بیشتر (رژیم) اسرائیل امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد.

رئیس موساد: امکان توافق با حماس برای مبادله اسرا وجود دارد

به نقل از الجزیره، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، دیوید بارنیا رئیس موساد معتقد است که احتمال انجام توافق مبادله اسرا با وجود پاسخ حماس وجود دارد، در صورتی که (رژیم) اسرائیل نسبت به بازگشت ساکنان شمال نوار غزه انعطاف نشان دهد.

بر اساس این گزارش، در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی رئیس موساد، بنی گانتس و گادی آیزنکوت از اعضای کابینه جنگ توافق کردند که موضع (رژیم) اسرائیل در مورد بازگشت ساکنان شمال نوار غزه به خانه‌های خود منعطف شود و این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم بر آغاز عملیات در رفح اصرار دارد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد، رئیس موساد بار دیگر خواستار گسترش اختیارات هیات مذاکره کننده در مورد بحث‌های توافق مبادله اسرا شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا


12042684
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت توافق برای آزادی اسرا، حمله به رفح را به حالت تعلیق در می‌آورد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع فلسطینی امروز از شهادت ۲۷ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در مرکز و جنوب نوار غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» هزاران صهیونیست امروز با حضور در خیابان‌های تل‌آویو علیه کابینه رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین ویدئوی جدیدی از دو اسیر اسرائیلی منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک روزنامه اسرائیلی نوشت: قبلا در طول جنگ کنونی علیه غزه «اعراب میانه رو» از اسرائیل خواستند، حماس را برای همیشه نابود کند، اما الان روشن شده که این امر، محال است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک روزنامه اسرائیلی نوشت، قبلا در طول جنگ کنونی علیه غزه «اعراب میانه رو» از اسرائیل خواستند، حماس را «برای همیشه» نابود کند، «اما الان روشن شده که این امر، محال است».
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حامیان فلسطین در پایتخت انگلیس گرد هم آمده و خواستار پایان دادن به فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی و برقراری آتش‌بس دائمی در غزه شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی جنبش همبستگی با مردم غزه و اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا، حدود ۶۰۰ نفر حداقل در ۱۵ دانشگاه در بیش از یک هفته دستگیر شده اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ام فهد، ستاره عراقی شبکه اجتماعی «تیک تاک» روز جمعه به ضرب گلوله در بغداد، پایتخت این کشور کشته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است