اجتماعی 18:33 - 10 فروردین 1403
مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند.

«شهر رمضان» کارکرد جدیدی به بوستان لاله بخشید/ لزوم تلاش برای ارتقای نشاط در تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از روز‌های آغازین ماه مبارک رمضان، جشنواره «شهر رمضان» در بوستان لاله برپا شد تا پذیرای شهروندان تهرانی در ایام معنوی این ماه و تعطیلات نوروز باشد. 

مهدی امیری مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد در تهران گفت: ماه رمضان، به جز لیالی قدر که عزادار امام علی علیه السلام هستیم، ماه شادی و فضیلت است، چرا که ماه نزول قرآن و سرازیرشدن مغفرت و رحمت پروردگار است که همگی نشان از نشاط و شادی دارد؛ بنابراین باید برنامه‌هایی در این ایام درنظر گرفت که نشاط آفرین باشند. از سویی دیگر، امسال ماه رمضان با عید باستانی نوروز که همیشه فرصتی برای خوشحالی ایرانیان بوده، مقارن شده و به همین دلیل، این ایام را با شادی مضاعفی همراه کرده است. 

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی، باید حال و هوای شهر آمیخته با شادی و نشاط باشد. برنامه‌هایی شبیه به «شهر رمضان» گامی در همین راستا و تلاش برای ایجاد شادی در شهر است. 

او با اشاره به موضوع گردشگری در شهر تهران گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در تعطیلات نوروز مورد توجه خانواده‌ها قرار می‌گیرد، مسافرت و گردش است. یکی از اهداف برگزاری ویژه برنامه «شهر رمضان» تحقق گردشگری برای کسانی است که به هر دلیلی نتوانستند از تهران خارج بشوند و مسافرت بروند. علاوه براین، تعدادی از هم‌وطنان ما از شهر‌های دیگر به پایتخت آمدند و در مدت زمان سفر خود می‌توانند از برنامه‌های فرهنگی هنری تدارک دیده شده در بوستان لاله استفاده کنند. 

امیری در پایان گفت: خوشحالیم که فرصتی فراهم شد تا جشنواره «شهر رمضان» را در پارک لاله برگزار کنیم. دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلفی کنار هم آمدند تا خدمات متنوعی را متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان و عید نوروز به شهروندان عزیز ارائه بدهند. اکنون بوستان لاله هویت جدیدی در کنار تمام کارکرد‌های پیشین خود پیدا کرده و شهروندان تهرانی با نگاه جدیدی به این بوستان بزرگ می‌آیند. 


12042855
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط ۶ و ۷ مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی گزارشی از عملکرد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مجوز ترک تشریفاتی را ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق محتویات خودرو در حین انجام سرقت و درحالی که پابند الکترونیکی داشت، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز شورا تعدادی از مخالفان سیاسی شهردار تهران، پس از صحبت درباره مسائل خارج از دستور حاضر به شنیدن پاسخ انتقادات نشدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز شورا تعدادی از مخالفان سیاسی شهردار تهران، پس از صحبت درباره مسائل خارج از دستور حاضر به شنیدن پاسخ انتقادات نشدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از آغاز آموزش مردم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک دور دوم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت استان اردبیل، بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی هلال احمر در کشور تاکید کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است