اجتماعی 15:51 - 30 دی 1396
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از مرگ مرد ۶۷ ساله در درگیری خانوادگی خبر داد.

سرهنگ سیدمجتبی اشرفی از وقوع درگیری خانوادگی منجر به فوت یک پیرمرد ۶۷ ساله خبرداد و گفت: درساعت ۱۹ روز گذشته یک مورد درگیری خانوادگی بین یک زن و شوهر به وقوع پیوسته که با توجه با ضرب وجرح زن توسط شوهر، پدر زن به حمایت از دختر خود با دامادش درگیر و پس از آن برادران دختر و خانواده داماد نیز وارد درگیری و ضد وخورد شدند.



این مقام آگاه به استفاده از چاقو در این درگیری اشاره کرد وگفت: متاسفانه طرف های درگیری براثر زد و خورد دچار جراحاتی سطحی شدند، اما پیرمرد ۶۷ ساله براثر ضربات وارده و کهولت سن پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.



فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری همه عاملان درگیری خبر و افزود: با دستور مقام قضایی همه افراد بازداشت و تحت نظر قرارگرفتند.




9645477
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو در پایتخت خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: مجموعه انتظامی سازمان بزرگ انسان محور است پس بحث آموزش یک ضرورت بسیار جدی  است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رفع مشکل پیش‌آمده در خط ۵ و اعزام قطار‌ها طبق برنامه زمان‌بندی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار تهران در واکنش به افشای قرارداد خرید واگن‌های مترو و خودروهای برقی از چین گفت: برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی پیمانکاران سازمان مدیریت پسماند برای نوسازی ماشین‌آلات و ناوگان خودرویی این سازمان خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار حمیدی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معلمان معمار آینده کشور هستند و تربیت نیرو‌های متخصص بزرگترین خدمت به کشور است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: استفاده از هندزفری ۲۷ درصد در تصادفات نقش دارد. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندار تهران گفت: ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است