استانی 00:02 - 27 شهریور 1393
شهرکرد ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، گسترش فرهنگ ˈوقف دسته جمعی ˈرا از برنامه های اجرایی این سازمان در سالجاری عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'احمد شرفخانی' شامگاه چهارشنبه درسفر به شهرکرد دردیدار با 'قاسم سلیمانی دشتکی' استاندارچهارمحال وبختیاری شعار فرهنگ سازی وقف درجامعه را 'وقف، چشمه همیشه جاری است' عنوان کرد وگفت : تحقق این هدف به فرهنگ سازی رسانه ای نیاز دارد.



وی با بیان جزئیات طرح اجرایی 'وقف دسته جمعی' اضافه کرد: در شهر تهران بیمارستان فوق تخصصی با وقف تمامی افراد جامعه با توجه به شرایط مالی هر فرد به عنوان وقف اوراق شروع شده ودرشیراز استان فارس نیز این فرهنگ با راه اندازی بیمارستان های فوق تخصصی درحال اجراست.



حجت الاسلام شرفخانی ساخت وتکمیل بیمارستان فوق تخصصی درچهارمحال وبختیاری با استفاده از اوراق وقف را از برنامه های این سازمان برای گسترش فرهنگ وقف دسته جمعی بیان کرد.



معاون فرهنگی واجتماعی سازمان اوقاف وامور خیریه کشورهمچنین با اشاره به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، تهیه لوازم التحریر واقلام دانش آموزان مستعد و مستمندان وبی بضاعت با کمک نیکوکاران را از اقدامات انجام شده این سازمان ذکر کرد.



شرفخانی گفت : وقف لوازم ا لتحریر با کمک خیران در16 استان اجرایی شده و 14 هزار دانش آ موز نیز زیر پوشش این طرح قرار دارند.



این مسئول درسازمان اوقاف وامورخیریه کشور همچنین با بیان اینکه سال جاری هزار و800فقره وقف درکشور به ثبت رسیده است، افزود : هدف گذاری وقف در سال جاری چهار هزار فقره است.



7360**547**1859

انتهای پیام /*


4746473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است