فرهنگی‌هنری 20:01 - 29 شهریور 1393
نهاوند – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: افزایش نرخ کرایه سرویس های حمل و نقل دانش آموزان باید منطقی باشد تا خانواده ها برای پرداخت آن دچار مشکل نشوند .

به گزارش ایرنا 'علیرضا تکلو' روزشنبه در نشست ساماندهی سرویس های حمل و نقل مدارس شهرستان نهاوند با بیان اینکه



با تصویب این کارگروه نرخ کرایه سرویس های دانش آموزی 10 الی 15 درصد در مقایسه با نرخ های سال گذشته افزایش می یابد افزود: نرخ سرویس های مصوب کارگروه می بایست از سوی تمامی رانندگان رعایت شود و در صورتی که کسانی بخواهند بیشتر از نرخ مصوب مبلغی دریافت نمایند با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.



وی عملکرد رانندگان سرویس ها را در بهره بردن از سقف افزایش قیمت دخیل دانست و اضافه کرد : به منظور تشویق بیشتر رانندگان سقف نرخ مصوب شامل کسانی می باشد که عملکرد خوبی داشته و توانسته باشند رضایت خانواده ها و انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه را جلب نمایند .



وی ادامه داد: رعایت مقررات و ضوابط قانونی از سوی شرکت های طرف قرار داد و سایر رانندگان برای ما بسیار مهم است و آنها ملزم هستند در چارچوب مقررات با مدارس قرار داد امضا کنند در غیر این صورت صلاحیت آنها مورد تایید قرار نخواهد گرفت.



وی به لزوم صلاحیت اخلاقی رانندگان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان در طول روز دو بار از سرویس مدرسه استفاده میکنند لذا رعایت مسائل اخلاقی از جمله استفاده نکردن از وسایل صوتی مورد تاکید می باشد .



وی همچنین بر رعایت نکات فنی خودروها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه سرویس ها لازم است از راهنمایی رانندگی تاییدیه دریافت نمایند لذا رانندگان باید نسبت به تست فنی وسایل نقلیه خود برابر با مقررات اقدام نمایند تا در آینده مشکلی هنگام حمل و نقل دانش آموزان به وجود نیاید.



وی نصب برچسب سرویس حمل و نقل را برای تمامی سرویس ها اعم از سواری و مینی بوس ضروری دانست و افزود: برای دریافت برچسب سرویس دانش آموزی ابتدا راهنمایی و رانندگی برابر با قانون سرویس ها را معاینه نموده و سپس اقدام به دادن برچسب می کند که لازم است روی شیشه خودروها نصب گردد.



تکلو همچنین رعایت ظرفیت سرویس های دانش آموزی را از دیگر نکات قابل توجه ذکر کرد و افزود: در برخی موارد سوار کردن بیش از ظرفیت باعث بروز مشکلاتی برای مسافر می شود که در صورت داشتن مسافر اضافه از تردد آنها جلوگیری شده و جریمه خواهند شد.



مدیر آموزش و پرورش نهاوند در ادامه گفت: به منظور توجیه رانندگان خودروها جلسه توجیهی برگزار خواهد شد و تمامی نکات قابل توجه مورد بازگو قرار خواهد گرفت که امید است رعایت آنها بتواند کمترین مشکلات را برای اولیا فراهم نماید.



در مهر ماه امسال نزدیک به 25 هزار دانش آموز نهاوندی در 275 آموزشگاه وارد کلاس های درس میشوند .



شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیت بیش از 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان قرار دارد.



576/7526

انتهای پیام /*


4755382
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است