علمی فناوری 08:02 - 27 اردیبهشت 1397
مسئول طرح و برنامه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سومین دوره انتخابات شورای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت سراسری و همزمان دهه اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتخابات شورای صنفی دانشگاه‌های علوم پزشکی دهه اول خرداد برگزار می‌شود

رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه سومین دوره انتخابات شوراهای صنفی به صورت  سراسری و در سطح دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و phd برگزار می شود، اظهار کرد:  انتخابات امسال یک تفاوت با سالهای گذشته دارد که طی آن برای اولین بار دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی نیز اعضای شورای صنفی مختص به خود را انتخاب و تشکیل می دهند.

مسئول طرح و برنامه مدیریت امور دانشجویی افزود: اعضای شورای صنفی تحصیلات تکمیلی دانشگاه را دستیاران بالینی گروه‌های مختلف تشکیل می‌دهند که با رای دانشجویان تحصیلات تکمیلی انتخاب می‌شوند.

 گفتنی است، پیش از این زمان برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آبان ماه به صورت جداگانه در دانشگاه‌ها برگزار می‌شد اما امسال بر اساس ابلاغ رسمی و بخشنامه‌ای که به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد، انتخابات به خردادماه موکول شد.

این تصمیم، با هدف جلب مشارکت بیشتر اعضا و دبیران شوراهای صنفی در مشارکت و تصمیم‌گیری‌ها در امور صنفی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و نیز استفاده از توانمندی و پتانسیل بیشتر دانشجویان اتخاذ شده است.

به گزارش ایسنا، شورای صنفی دانشگاه‌ها می‌توانند در امور تغذیه، امور مربوط به خوابگاه‌ها، تغذیه دانشجویی، امور آموزشی و پژوهشی، امور مشاوره سلامت و نیز تربیت بدنی مشارکت کنند.

انتهای پیام


9781297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوگل قصد دارد به‌زودی جزئیات کامل اندروید ۱۵، اندروید TV و ور او اس ۵ را اعلام کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدتی پس از گوشی گلکسی A54، حالا یک به‌روزرسانی غیرمنتظره برای A35 نیز منتشر شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رقابت بیش از یک میلیون نفر از داوطلبان ۵ گروه آزمایشی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ امروز پایان یافت، کنکوری‌ها نیمه اول مردادماه منتظر نتیجه اولیه آزمون خود باشند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گروهی از متخصصان در مؤسساتی از جمله دانشگاه «هوکایدو»‌ ژاپن می‌گویند بنابر نتایج یک مطالعه گسترده، باکتری‌های مقاوم به دارو ممکن است از جامعه انسانی به محیط‌های آبی و حیات وحش منتقل شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» نوعی نانوحباب مغناطیسی موسوم به اسکایرمیون، به عنوان گزینه آتی برای تولید بیت‌های کامپیوتر‌ها است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سندرم ناخن زرد یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دفترچه سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات نیز از سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» در فاصله ۵۰ تا ۶۰ میلیون سال نوری از زمین، انفجار‌های ستارگانی مرموزی در کهکشان NGC ۴۳۸۳ رخ می‌دهد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» موجودات فضایی و جستجو برای حیات فرازمینی منبع دائمی کنجکاوی برای انسان‌ها به طور کلی و دانشمندان به طور خاص بوده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است