ورزشی 05:30 - 12 فروردین 1394
ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: سال 93، سال موفقی در زندگی ورشی من بود و از عملکردم رضایت دارم.

افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: سال 93 سال خوبی برای من بود همراه تیم ملی در رقابت های قهرمانی مقام‌های خوبی بدون باخت کسب کردم، در بازیهای آسیایی اینچئون هم به همراه نوشاد عالمیان دو نماینده ایران در بخش مردان بودیم که بازیهای خوبی را در این پیکارها انجام دادم و تا مرحله یک شانزدهم بالا آمدم، اما در این مرحله به یک بازیکن ژاپنی با رنکینگ 10 جهان در حالی باختم که شانس برد را نیز داشتم.


وی اضافه کرد: در رقابت‌های بین المللی جام فجر هم از عملکردم راضی هستم، موفق شدم در بخش انفرادی به مقام سوم برسم، در بخش تیمی هم در تیم ملی الف بازی کردیم که به مقام قهرمانی رسیدیم.


نوروزی با اشاره به اینکه دوباره برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان انتخاب شده است، در خصوص پیکارهای انتخابی تیم ملی گفت: رقابت های انتخابی هم سخت بود، هم هیجان انگیز. تمام بازیکنان با آمادگی کامل شرکت کرده بودند، خوشحالم که پس از مدتها موفق شدم به مقام دوم برسم، حتی شانس پیروزی مقابل نیما عالمیان نفر اول را هم داشتم، خوشحالم که بار دیگر افتخار این را کسب کردم تا پیراهن تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان را بپوشم و امیدوارم که بتوانیم نمایندگان خوبی باشیم.


ملی پوش باسابقه تنیس روی میز کشورمان، خاطرنشان کرد: من از علی نوروزی برادرم که مسئولیت مربیگری من در رقابت‌های انتخابی را برعهده داشت، همچنین از مهرداد بابادیوند تشکر ویژه دارم، فکر می کنم در سال 93 توانستم خودم را به پینگ پنگ ایران ثابت کنم و با وجود تمامی حاشیه‌هایی که پیش از این برایم به وجود آمده بود خودم را ثابت کردم و نشان دادم هنوز هم می توانم، البته حرف و حدیث‌های زیادی پشت سر من بود و اکنون خوشحالم که توانستم به‌آنها پاسخ دهم.


نوروزی در خصوص حضورش در دانشگاه آزاد در لیگ بیست و سوم گفت: تجربه خوبی را همراه تیم دانشگاه آزاد داشتیم، از برادران صابری هم سپاسگزارم، مسابقات قابل قبولی در لیگ داشتیم.
وی در انتها گفت: آرزو می‌کنم سال 94 برای پینگ پنگ ایران سال خوبی باشد. امیدوارم در رقابت‌های جهانی چین بتوانیم نمایش قابل قبولی کسب کنیم، در بازی‌های آسیایی هم اولین مدال ایران را به دست آوریم.


انتهای پیام/



6120911
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است