اقتصادی 18:57 - 01 مهر 1397
در پی ادعاهای مکرر نماینده ایذه و باغملک در مجلس، مبنی بر انتقال برخی نمایندگان به وزارت نفت طی چند‌ماه گذشته، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.

هدایت‌الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک اخیرا در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشته بود: «نماینده‌های فعلی، نه ادوار، به وزارت نفت منتقل شده‌اند و حقوق آنها، ٣٠٠ تا ٥٠٠ درصد، افزایش یافته، درحالی‌که موکلان بیکار و افسرده و دانشجویان نفت رها شده‌اند، امیدوارم هیأت رئیسه، که قبلا انکار کرده بودند، اقدامی نمایند، تشکر از مردمی که با انتخاب خود، مشکل بیکاری نمایندگانشان را حل کردند.» ادعایی که کمتر از 24ساعت از طرحش وزارت نفت به آن ورود کرد و در اطلاعیه‌ای نوشت:

«از آغاز تشکیل دولت یازدهم در نیمه سال۱۳۹۲ تاکنون تنها ۸ نفر از نمایندگان شامل نمایندگان ادوار به این وزارتخانه انتقال یافته‌اند که ۶ نفر از ایشان هم‌اکنون به‌عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حضور دارند. بالاترین رقم پرداختی ناخالص به نمایندگانی که کارمند نفت هستند، مربوط به جناب آقای هدایت‌الله خادمی نماینده مدعی است که آخرین رقم دریافتی ناخالص ایشان بالغ بر ۲۷میلیون تومان در‌ماه بوده است.

اضافه می‌کند ایشان از تاریخ یکم مهرماه سال۱۳۸۷ از یک واحد مسکونی متعلق به شرکت نفت در برج ASP تهران به وسعت ۲۹۰مترمربع به‌عنوان خانه سازمانی استفاده می‌کرده است که پس از فشار و اصرار وزارت نفت، سرانجام در تاریخ یکم اسفندماه۱۳۹۶ این واحد سازمانی را پس از قریب به ۱۰سال تخلیه می‌نمایند. این در حالی است که مجلس محترم شورای اسلامی از طریق واگذاری واحد مسکونی یا پرداخت هزینه مسکن برای تامین مسکن نمایندگان محترم درصورت تقاضا اقدام می‌کند.»


9916532
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل پشتیبانی امور دام گفت: با شیب ۲۷ درصدی طی یک‌ماه گذشته، روزانه خرید حمایتی مرغ به هزارتن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت چهار روز شاهد ورود نقدینگی بودند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با افزایش ۴.۳۶ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به نبود تقاضا در بازار داخل، صادرات دام راهکار ایجاد رونق و تحرک در صنعت دامپروری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، از افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است