اجتماعی 18:03 - 08 اسفند 1393
ساری- ایرنا- شهرار آمل، از اقدام جدید این نهاد برای تهیه و تنظیم دادخواستی برای ابطال قرارداد یک طرفه ای که بخش خصوصی اجازه پیداکرده تا به صورت غیرقانونی در کنار دوپل تاریخی این شهر اقدام به نصب تابلوهای تبلیغاتی بکند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا احمد امیرسلیمانی روز جمعه درجمع خبرنگاران آمل گفت: به موجب قراردادی که یک شرکت خصوصی درسال1388 با شهرداری آمل امضاء کرده بود، متاسفانه به پیمانکار اجازه داده شده به مدت ده سال در ورودی و خروجی دو پل معلق و 12چشمه و چندین بیلبورد و استند تبلیغاتی درسطح شهر نیز نصب کند.



وی افزود : قرارداد شرکتی که با شهرداری آمل در ازای رنگ آمیزی پل های تاریخی معلق و 12 چشمه بسته شده بود در مدیریت گذشته شهرداری بوده و حتی اجازه نصب بیلبوردها را در حدفاصل پل های چهارم و پل میربزرگ داده شده بود و مستندات قانونی آن نیز موجود است.



شهردار آمل با اشاره به اینکه متاسفانه آن چیزی که در مزایده زده شده و آن چیزی که در متن قرار داد شهرداری با این شرکت خصوصی آمده دارای تناقض های زیادی است، تصریح کرد: در ابتدای حضورم به عنوان شهردار جلوی این تخلف آشکار را گرفتم وحتی با مدیرخطاکار این بخش در شهرداری نیز برخورد جدی شد.



امیرسلیمانی ادامه داد: اسرار شهرداری در چهارسال اخیر برای اجازه ندادن نصب بیلبوردهای تبلیغاتی کنار پل های تاریخی، متاسفانه با پیگیری قضایی متقاضی این شرکت خصوصی، شهرداری از نظر دادگاه بدوی محکوم شد و اعتقاد ما این بود که این قرار داد کلاه بزرگی بود که برسر شهرداری رفت.



وی افزود: البته اجرا نکردن حکم محکومیت برای شهرداری در قبال فسخ یک طرفه قرارداد حدود 14 میلیارد ریال بارمالی به همراه داشت که پرداخت این رقم از توان شهرداری با بودجه سالیانه آن امکان پذیرنبود و به ناچار پس از 4 سال اجازه ندادن، دادگستری شهرداری را الزام به اجرا واجازه نصب بیلبوردهای تبلیغاتی به این شرکت در کنار پل معلق وپل 12چشمه داده است.



شهردارآمل با اشاره به اینکه در یکی از بندهای منعقدشده شهرداری با این شرکت منوط به داشتن مجوز تبلیغاتی از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بوده است، واین درحالی بود که تاریخ مجوز آن شرکت پایان یافته وتمدید نشده بود، اضافه کرد: شهرداری با همکاری اداره های زیربط رایزنی ها قانونی خود را برای ابطال این قرارداد نابرابر آغاز کرده و در راستای حفظ هویت تاریخی شهر اقدام خواهد کرد.



شهردارآمل همچنین از مداخله به موقع فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر و رییس اداره میراث فرهنگی وگردشگری و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان آمل در خصوص این موضوع قدردانی کرد.



امیرسلیمانی همچنین در ادامه این نشست خبری با تاکید براینکه شهرداری آمل و 9 سازمان وابسته آن با دارابودن بیش از هزار و500 نیرو امروز حتی یک ریال مدیون هیچ اداره ونهادی در شهرستان نیست،گفت: متاسفانه غرامت هایی که شهرداری بابت آن در سال های اخیر به برخی افراد حقیقی وحقوقی پرداخت کرده ناشی از ضعف آموزشی افراد در پست های مسوولیتی شان بوده وهرگز نخواهیم گفت که شهردار قبلی این کار را کرده و اعتقاد داریم دراجرای کارهای عمرانی این اقدام ها طبیعی است.



وی درپاسخ به سوالی درخصوص احداث دوربرگردان ها ویا نام گذاری های خیابان ها وکوچه های شهری افزود: اجرای این طرح براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان ونیز کمیته نامگذاری شهرستان مستقر درفرمانداری است وشهرداری تنها ملزم ومجری اجرای مصوبه های کمیته ها است.



شهردارآمل با بیان اینکه این شهرداری در سال های اخیر در ایجاد معابر جدیدشهری بسیار خوب کار کرده واین مهم را مدیون همراهی و همکاری خوب شهروندان است، اضافه کرد: بسیارخوشحال هستیم که در اجرای پروژه های مهم شهری وبازگشایی مسیرهای اجرای پروژه های شهری بدون معارض انجام می دهیم ، چرا که امروز شهروندان آملی همراه شهرداری برای توسعه شهری هستند.



امیرسلیمانی همچنین از راه اندازی پله برقی درمیدان 17شهریور تا پایان امسال، فعال شدن کمیته فرهنگ شهروندی از بهار سال94 وساماندهی کوچه ها ومعابر برای زیرسازی و لکه گیری آسفالت خبرداد.



شهرآمل دراستان مازندران واقع شده و بیش از 250هزارنفرجمعیت دارد.ک/3



7327/6097

انتهای پیام /*


5936469
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است