سیاسی 21:16 - 05 شهریور 1393
طی اطلاعیه‌ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم شریف ایران دعوت کرد تا با حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم‌شهریور، با آرمان‌های بلند، افق برتر و راه روشن این شهیدان تجدید میثاق کنند.

دعوت عمومی از مردم برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ی فراخوان و دعوت عمومی از مردم شریف ایران دعوت کرد تا با حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم ‌شهریور، با آرمان‌های بلند، افق برتر و راه روشن این شهیدان تجدید میثاق کنند.  

این اطلاعیه می‌افزاید:  هشتم شهریور 1360، شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس‌جمهور مکتبی، محمدعلی رجایی و نخست وزیر مردمی، حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر توسط منافقان بود.

در سی و سومین سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی، دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر که از یاران مخلص و باوفای امام راحل و مبارزین انقلاب اسلامی بودند، مراســم گرامیداشــتی روز پـنـج‌شـــنبـه 6 شــهریـور ماه و همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم عزیز و شریف شهر تهران  در مهدیه تهران ( واقع در خیابان ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و همه آحاد و اقشار و اصناف مختلف مردم و تمامی گروه‌ها و تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی دعوت کرد تا در مراسم‌هایی که به مناسبت تجلیل و گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت کرده  و با حضور خود، بر آرمان‌ها و راه این شهیدان مهر تأئید بزنند.

این شورا  نیز از مردم شریف تهران خواست تا با  حضور در مراسم یادشده در مهدیه تهران با آرمان بلند شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.


4583004
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است