سیاسی 20:24 - 09 اسفند 1393
فرمانداری سقز دارای سه معاونت شد
سنندج - ایرنا - معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان سقز که از آذر سال 92 از فرمانداری درجه 3 به ویژه ارتقا یافت امروز شنبه راه اندازی و نخستین معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نیز معرفی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان سقز در آیین معرفی معاون سیاسی و انتظامی خود گفت: افزایش تعداد معاونت های فرمانداری شهرستان سقز از دو معاونت به سه معاونت در راستای ارتقای این فرمانداری از درجه سه به ویژه بوده است.



علی اکبر ورمقانی این ارتقا را یک امر مهم برشمرد و تصریح نمود: باید از این فرصت برای خدمتگزاری بهتر و بیشتر به مردم استفاده کرد.



وی با عنوان اینکه، انتخاب مدیران در دولت تدبیر و امید بر اساس رویه اعتدال، شایسته سالاری و به دور از هر گونه تفکر جناحی است، از لطف و مساعدت استاندار، معاون سیاسی استاندار و نماینده مردم سقز و بانه در مجلس در راستای کمک به فرمانداری برای این انتخاب تشکر نمود.



او با اشاره به اهمیت کار در وزرات کشور و جایگاه فرمانداری ها خواستار تلاش، همکاری و همدلی مسوولان و کارکنان برای خدمت بیشتر شد.



فرماندار سقز با بیان اینکه معاون جدید سالها در پست های معاون فرمانداری و بخشداری خدمت کرده است وی را فردی توانمند و با تجربه توصیف نمود و از وی خواست که مانند گذشته برای خدمت به مردم بویژه برگزاری انتخابات سالم تلاش کند.



در این جلسه اسماعیل رستم پور نیز از حسن اعتماد فرماندار ویژه شهرستان سقز به وی در راستای این انتخاب تشکر کرد و گفت: از هیچ کوششی برای توسعه وپیشرفت شهرستان وخدمت رسانی دریغ نخواهم کرد.



اسماعیل رستم پور دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای طبیعی و اهل شهرستان سقز است.



وی به مدت 4 سال بخشدار زیویه، 4 سال معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری سقز و 15 ماه معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداری سقز را برعهده داشته است.



سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است. ک/2



7249/1904

انتهای پیام /*


5944471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که به مسکو سفر کرده، با دستیاران ویژه روسای جمهور روسیه و چین دیدار و رایزنی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است