استانی 00:18 - 06 مرداد 1396
فرمانده انتظامی خوزستان:
اهواز ـ فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در اربعین از کارهای موردی و تکی پرهیز و بنا شده تا طرح های جامع در مرزهای چذابه و شلمچه (ماحصل مشورت مشاور با دستگاه های خدمات رسان) اجرایی شود.

پرهیز از کارهای موردی در اربیعن/ لزوم اجرای طرح های جامع در مرزها

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا اسحاقی شامگاه پنجشنبه در جلسه زیرساخت اربعین با حضور معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: با توجه به تجربیات موجود در خوزستان و همت مسئولان اجرایی استان از کارهای موردی و تکی پرهیز و بنا شده تا طرح های جامع در مرزهای چذابه و شلمچه (ماحصل مشورت مشاور با دستگاه های خدمات رسان) اجرایی شود.

وی افزود: برخی از این موضوعات نیازمند پشتیبانی های جدی در سطح ملی است چون دستگاه های استانی هرآنچه در چنته داشته اند را به کار گرفته اند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از اهواز تا چذابه برای چهار خطه کردن اقداماتی انجام و همین الآن هم در حال تکمیل است ولی به هر حال برای روانسازی نیاز به اهتمام جدی پایانه های کشور داریم.

سردار اسحاقی یادآور شد: پارکینگ ها نیز در حال دو برابر شدن است که برای تجهیز ان نیازمند حمایت ملی هستیم.

وی بیان کرد: در شلمچه موضوع کریدور ورودی و خروجی اتباع خارجی مدنظر است و بنا بود که سالن قدیمی را ترمیم و تجهیز کنند ولی بعد آن را تغییر و طرح جدید ارائه دادند؛ طبیعتا طرح جدید تا پایان سال جاری به اتمام نمی رسد.

فرمانده انتظامی خوزستان درخواست کرد: در سایر موضوعات تجمیع همه دستگاه هایی که به نوعی مأموریت دارند را باید مدنظر داشته باشیم.

سردار اسحاقی در پایان گفت: تعریض پل بستان نیز هدیه معاون عمرانی وزیر کشور می تواند گره ترافیکی بزرگی را باز کند. همچنین اهواز تا چذابه و اهواز تا شلمچه را در اولویت قرار بدهیم تا مدیریت ترافیک را در طول مسیرها داشته باشیم.


9300699
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است