گوناگون 12:59 - 07 آبان 1399
سه بیمار مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در غرب تهران بستری بودند به‌خاطر قطع‌شدن اکسیژن جان باختند. مسئولان بیمارستان مدعی‌اند یکی از کارمندان بیمارستان به عمد دستگاه اکسیژن‌رسان را قطع کرده است!

مرگ مرموز ۳ بیمار کرونایی در یک بیمارستان خصوصی

به گزارش ایسنا، روزنامه «جام‌جم» در ادامه نوشت: چند روز پیش نماینده حقوقی یکی از بیمارستان‌های خصوصی در غرب تهران با حضور در شعبه سوم بازپرسی دادسرای  جنایی تهران با طرح شکایتی اعلام کرد که یکی از کارمندان بیمارستان یکی از دستگاه‌های اصلی بخش مخزن اکسیژن بیمارستان را خاموش کرده که باعث مرگ سه بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی شده است.

با دستور بازپرس ساسان غلامی، تحقیقات آغاز و در جریان تحقیقات معلوم شد سه بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بستری بودند که بیست‌ودوم مهر حالشان روبه‌وخامت رفته و وقتی پرستاران دستگاه‌های اکسیژن‌رسان به این سه بیمار را بررسی کردند، پی بردند دستگاه‌ها دچار افت اکسیژن شده است. یکی از پرستاران با کارمندی که در بخش بررسی و کنترل مخزن اکسیژن اصلی کار می‌کرد، تماس گرفت که تکنیسین آنجا مدعی شد دستگاه هیچ مشکلی ندارد اما درباره اینکه یکی از دستگاه‌ها را خاموش کرده حرفی نزد. پرستاران بخش بیماران کرونایی با کپسول‌های اکسیژن در اتاق‌ها و عملیات احیا سعی کردند سه بیمار را نجات دهند که بی‌فایده بود و سه بیمار فوت شدند.

در ادامه، مسئولان بیمارستان موضوع مرگ بیماران را به خانواده‌هایشان  اطلاع دادند که آنها خواستار رسیدگی به ماجرای مرگ آنها شدند.

در ادامه وقتی مسئولان بیمارستان برای کنترل دستگاه مخزن اصلی به اتاق اکسیژن رفتند، متوجه شدند یکی از دستگاه‌های اصلی مخزن خاموش است. کارمندی که شیفت قبلی بوده به خانه رفته و کارمند شیفت جدید هم از موضوع بی‌اطلاع است. در ادامه مشخص شد کارمند شیفت قبل، معتاد بوده و همکارانش خواستار اخراج او بوده‌اند.

با تحقیقات بیشتر مشخص شد او شب قبل دستگاه را خاموش کرده و بعد به خانه رفته تا کارمند شیفت بعد را به خاطر حسادتی که به او داشته به دردسر بیندازد.

کارمند خاطی با دستور قضایی دو روز پیش در خانه‌اش بازداشت و دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: متاهلم و فوق‌دیپلم الکترونیک دارم. دو سال قبل از طریق آگهی استخدام به این بیمارستان آمدم و پیمانی کار می‌کردم. در ماه ۱۵ روز کاری شیفت بودم. به همکارم حسادت نداشتم و نمی‌دانم چرا این ادعا را مطرح می‌کنند. من دستگاه را در سطح اکسیژن استاندارد قرار داده بودم و از آن فیلم گرفتم. هیچ عمدی برای مرگ سه بیمار نداشتم.

با توجه به اظهارات ضدونقیض، او به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و قرار شد دوباره از مسئولان بیمارستان تحقیق کنند، شکایت خانواده سه قربانی گرفته شود و تیمی از کارشناسان رسمی دادگستری در بیمارستان حاضر و موضوع را بررسی کنند.

انتهای پیام


10783790
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است