گوناگون 01:25 - 02 دی 1393
یک هنرمند نقاش در تازه‌ترین نمایشگاه خود در گالری «ایده پارسی» امید به زندگی را به تصویر کشیده است.

به گزارش ایسنا؛ لادن علوی درباره‌ی تازه‌ترین نمایشگاه انفرادی‌اش با عنوان «در جست‌وجوی نغمه‌های زندگی» اظهار کرد: در این نمایشگاه 23 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف که تکنیک بیشتر آن‌ها آبرنگ است، به‌نمایش گذاشته می‌شود. در سال‌های اخیر و در مجموعه‌های مختلفی که کار کرده‌ام، سعی کردم امیدواری به زندگی را در نقاشی‌هایم به تصویر بکشم. می‌خواستم نشان دهم بین همه‌ی سنگینی‌ها و مسائل مختلف زندگی، بخش امیدوارانه و شادی‌بخشی هم در زندگی ما انسان‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: در مجموعه نقاشی‌های تازه‌ام این رویه را ادامه داده‌ام و برای به‌وجود آوردن فضایی که مد نظرم بود، از رنگ‌ها و فضاهای شاد استفاده کرده‌ام. رنگ‌ها و فضاهایی که انسان را ناگزیر می‌کند به زندگی خوش‌بین و امیدوار باشد.

این هنرمند همچنین بیان کرد: در این مجموعه، مکان‌ها و مناظری را به تصویر کشیده‌ام که انسان‌های امروز خیلی راحت از کنارشان می‌گذرند و توجهی به آن ندارند. در حالی‌ که همین چیزهای کوچک می‌تواند در شاد بودن ما تأثیرگذار باشد.

علوی افزود: در این نقاشی‌ها تلاش در زندگی و کار که جوهره وجود انسان است، ستایش و نشان داده می‌شود که رنج‌ها، زندگی انسان را شکوهمند می‌کنند و می‌توان از وجود همین رنج‌ها به موهبت‌های بزرگی دست پیدا کرد. با این‌که در این تابلوها مقداری سبک رئال دیده می‌شود، اما من با وجود بهره‌گیری از تعالیم استادان قدیمی، سعی کرده‌ام با نمود فکری خودم کار کنم.

لادن علوی متولد سال 1339 و دارای مدرک فوق‌لیسانس نقاشی است. او اکنون عضو رسمی و پیوسته انجمن نقاشان ایران و مدرس طراحی و نقاشی است. علوی تا کنون در 25 نمایشگاه گروهی شرکت و پنج نمایشگاه انفرادی نیز برگزار کرده است. او بیش از 30 سال سابقه نقاشی دارد و دارنده دیپلم افتخار و لوح تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی در فستیوال سراسری نقاشی در سال 79 است.

نمایشگاه «در جست‌وجوی نغمه‌های زندگی» از 5 تا 10 دی‌ماه هر روز از ساعت 17 تا 20 در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز، کوچه الهه‌وردی آذر، شماره 28 میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.


5468784
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است