اجتماعی 14:34 - 08 آبان 1393
وزیر راه و شهرسازی:
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌اندازی قطار سریع السیر در شهرهای اطراف کلانشهرهای کشور از برنامه‌های مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی است که تا ابتدای سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی می‌شود.

قطار سریع السیر به حومه ها می‌رسد
به گزارش افکارنیوز، عباس آخوندی صبح امروز به شهرستان ورامین سفر کرد و از نزدیک در جریان پروژه‌های در دست احداث بازدید کرد و ضمن بازدید از مسائل مرتبط با حمل و نقل این شهرستان دستورات لازم در این ارتباط را صادر کرد.



وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن ورامین از نزدیک آخرین وضعیت راه آهن و حمل و نقل ریلی این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد و از راه‌اندازی قطار سریع السیر در مسیر تهران ـ ورامین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.



عباس آخوندی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن در جمع مسئولان و خبرنگاران شهرستان ورامین با اشاره به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای راه‌اندازی و گسترش قطار سریع السیر در شهرهای اطراف کلانشهرها اظهار داشت: راه‌اندازی قطار سریع السیر در شهرهای اطراف کلانشهرهای کشور از برنامه‌های مهم و اصلی وزارت راه و شهرسازی است که تا ابتدای سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی می‌شود.



وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و تلاش‌های انجام شده، نخستین قطار سریع السیر حومه کلانشهرها در مسیر ورامین _ تهران راه‌اندازی و در اختیار مردم شریف این مناطق قرار خواهد گرفت.



این مسئول ادامه داد: مطالعات راه‌اندازی قطار سریع السیر مسیر تهران _ ورامین آغاز شده و زیرساخت‌ها و سرمایه‌های لازم برای اجرای این طرح توسط مسئولان ذی‌ربط اندیشیده شده است و به‌زودی مردم می‌توانند شاهد آغاز این طرح بزرگ و مهم باشند.



آخوندی عنوان کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی گسترش استفاده مردم از حمل و نقل ریلی است به همین خاطر تلاش داریم تا زمینه اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راه آهن را اجرایی و میزان دسترسی مردم به قطار را افزایش دهیم.

5077909
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: تعداد کلانتری‌های موجود نسبت به تعدادی که طبق قانون باید باشد کم است و این کمبود در تهران بیشتر به چشم می‌خورد، اما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک سایر دستگاه‌ها این کمبود‌ها را جبران کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از آغاز آموزش مردم برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک دور دوم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با حضور در شورای اداری جمعیت استان اردبیل، بر لزوم حفظ اعتبار و جایگاه مردمی هلال احمر در کشور تاکید کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس تهران از دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پیگیری اجرای سند تحول قضایی گفت: در فروردین ۱۴۰۴ می‌توانیم گزارش عملکرد کوتاه مدت سند تحول و تعالی قوه قضاییه را ارائه دهیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پژوهشگر تاریخ در جلسه دادگاه منافقین از تسویه حساب‌های خونین گروهک منافقین گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: با ثبات نسبی جامعه، ایجاد آرامش و دید روشن می توان جامعه را به سمت جوانی جمعیت سوق داد،

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است