اجتماعی 04:30 - 06 خرداد 1394
معاون عمران منطقه 6 از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی ساخت دسترسی جدید در زیرگذر چهار راه ولیعصر در جهت دستیابی راحت به خط سفید خبر داد.

رامین حسینی‌نژاد معاون عمران منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: عملیات حفاری تونل دسترسی به خط چهار مترو و زیرگذر چهارراه ولیعصر به پایان رسیده است و با تکمیل این دسترسی در ضلع شمال شرقی چهار راه، مسافران خط چهار بدون حضور در زیرگذر به بیرون منتقل می‌شوند. 


وی عنوان کرد: با توجه به تجمع بیش از حد مسافرات در ورودی ضلع شمال غرب، با تملک املاک در این محور، ورودی این قسمت بزرگتر و آ‌سانسور نیز نصب می‌شود تا عبور و مرور مسافران در زیرگذر چهار راه ولیعصر تسهیل یابد. 


معاون عمران منطقه ادامه داد: متروی خط چهار در چهارولیعصر باید سه دسترسی داشته باشد که هم اکنون از دسترسی جنوب شرق تقاطع بهره بردرای شده و دسترسی ضلع شمال شرقی و جنوب غرب نیز در آ‌ینده به بهره برداری می‌رسد. 


حسینی نژاد افزود: با افتتاح ایستگاه‌های خط سه مترو حجم تردد مسافران در چهار راه ولیعصر که ایستگاهی تقاطعی است افزایش یافته که این امر ایجاب می‌کند تا ساخت دسترسی‌ها سرعت بیشتری را طی کنند. 


وی در پایان تاکید کرد: تمامی پله  برقی‌های مورد نیاز خریداری و آماده  نصب است و با بهره برداری از ورودی جدید در خط چهار مترو در این تقاطع و زیرگذر تجمع مسافران در ورودی اول به نصف کاهش می‌یابد. 


انتهای پیام/

6451230
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است