ورزشی 20:11 - 02 آبان 1393
مشهد - ایرنا - تیم های اقتدار نوین فردوسی مشهد و شهروند ساری عصر جمعه در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور در مشهد به تساوی رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد در راستای رقابتهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در سالن ورزشی کارگران این شهر به مصاف تیم شهروند ساری رفت که هر دو تیم به نتیجه سه بر سه دست یافتند.



این دو تیم در نیمه نخست، بازی در خور توجهی را از خود ارایه نکردند به طوری که این نیمه بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم تیم شهروند ساری بازی خوبی را از خود نشان داد و در دقایق نخست این نیمه توانست توسط 'امیر حسین رسولی' و 'حمید رضا ره انجام' در دقایق 22، 24 و 33 سه مرتبه دروازه تیم فردوسی مشهد را باز کند.



تیم فردوسی مشهد نیز در این نیمه بر حملات خود بر تیم مقابل افزود و چند مرتبه دروازه تیم حریف را تهدید کرد تا اینکه 'محمد شمائی' توانست از موقعیت مناسبی که هم تیمی خود 'جواد غدیری' ایجاد کرده بود در دقایق 34 و 35 دروازه تیم شهروند ساری را باز کند.



'جواد غدیری' هم در دقیقه 38 گل سوم تیم اقتدار نوین فردوسی را به ثمر رساند.



داوری این دیدار را 'اصغر علی بیگی' بر عهده داشت و 'محمد علی ترحمی'، 'عبدالحسین شاهی' و 'حمید صداقت' وی را در این قضاوت یاری دادند و 'منوچهر نظری' نیز عهده دار نظارت بر داوری و مسابقه بود.



تیم اقتدار نوین فردوسی مشهد با این تساوی با هشت امتیاز در رده یازدهم و تیم شهروند ساری با هفت امتیاز رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفت.



تیم فرش آرای مشهد دیگر نماینده این شهر در رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه در خارج از خانه، سه بر یک از تیم منصوری قرچک شکست خورد./2



7490/ 664

انتهای پیام /*


5028644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است