وبگردی 21:02 - 03 مرداد 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتی چون: دایی 2 میلیارد و 100؛ محمدزاده 30 میلیون تومان / قرارداد عابدزاده گران‌تر از استیلی، و... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



دایی 2 میلیارد و 100؛ محمدزاده 30 میلیون تومان / قرارداد عابدزاده گران‌تر از استیلی







بنا به دستور سازمان لیگ فوتبال ایران، همه تیم‌های لیگ برتری موظف هستند بعد از پایان فصل نقل و انتقالات فهرست قراردادهای بازیکنان خود را منتشر کنند.





وضعیت مالکیت مشکلی برای حضور ما در لیگ ایجاد نمی‌کند/انتشار قرارداد‌ها به نفع فوتبال کشور است


مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: صحبت‌هایی که در خصوص مالکیت باشگاه راه‌آهن می‌شود ارتباطی به تیم فوتبال ندارد و هیچ آسیبی‌ هم به حضور ما در لیگ برتر نمی‌رساند.





حمایت جامعه ورزش ایران از مردم مظلوم غزه و فلسطین


جامعه ورزش کشور ایران در روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از مردم کشورمان برای شرکت در راهپیایی باشکوه روز جمعه دعوت کردند.





خداحافظی علی کریمی از نگاه
AFC

سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از علی کریمی، بازیکن ایرانی پرداخت که چند روز قبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود.





مراسم معارفه افشین پیروانی برگزار شد


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همراه افشین پیروانی در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند.





تکلیف اموال توفیقی پرسپولیس را تا شنبه مشخص می‌کنیم


 مدتی است که دوباره حواشی بدهی باشگاه پرسپولیس به کشتی‌گیران مجددا به اوج رسیده و این بار کار به توقیف اموال باشگاه سرخ پوشان تهران کشیده است.





راه‌آهن شنبه به مصاف تیم ملی جوانان می‌رود


 حمید استیلی، سر‌مربی تیم فوتبال راه‌آهن از انجام بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال جوانان ایران در روز شنبه چهارم مرداد خبر داد.





پلگرینو در اندیشه کسب موفقیت در رقابتهای یورو آمریکانا


 مائوریسیو پلگرینو سرمربی تیم فوتبال استودیانس در آستانه برگزاری مسابقه با تیم فیورنتینا گفت: با شایستگی جام رقابت‌های یورو آمریکانا را از آن خود خواهیم کرد.





الشاراوی در سبد خرید باشگاه رئال مادرید


منابع خبری در ایتالیا اعلام کرده اند که الشاراوی بازیکن تیم فوتبال میلان مورد توجه روسای باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و آنها به دنبال پرداخت شانزده میلیون برای این بازیکن هستند.





منز:امیدوارم بالوتللی به دنبال جدایی از میلان نباشد


ژرمی منز بازیکن تیم فوتبال میلان گفت: امیدوارم که ماریو بالوتللی حاضر به تداوم فعالیت خود با تیم میلان بوده و این تیم را به قصد حضور در تیمهای دیگر ترک نکند.َ





2 برد تیم ملی بسکتبال ب در دیدار با جوانان


 تیم های ملی بسکتبال ب و جوانان که جام ویلیام جونز و مسابقات آسیایی را پیش رو دارند، دو دیدار دوستانه برگزار کردند. با کنار رفتن ایزدپناه سرمربی تیم ب، کسایی پور هدایت این تیم را در دست داشت.





لوو:بهتر از نیرباخ برای ریاست فدراسیون آلمان وجود ندارد


سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: نیرباخ بهترین گزینه ممکن برای ریاست فدراسیون آلمان بوده و با حضور او فوتبال آلمان شاهد رشد و پیشرفت خارق العاده‌ای خواهد بود.


4324759
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حشاشین سریالی تماما تحریف تاریخ، اما جذاب است که در مصر ورشکسته با بودجه چندمیلیون‌دلاری با مسخ و تحریف چهار شخصیت ایرانی بر ضد ایران و ایرانی ساخته شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نتانیاهو بیش از آنکه برای نوار غزه و شهر رفح شاخ و شانه بکشد، این روز‌ها آن‌ها را در هیبت کابوس‌های ترسناکی می‌بیند که دیر یا زود، سناریو‌های ناامیدکننده و خطرناکی را برای وی رقم خواهند زد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شاید هر بار که نام جعلی خلیج یا خلیج عربی خوانده و یا شنیده می‌شود، کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس در ذهن متبادر می‌شود، اما ابعاد تازه تری از این تحریف روشن شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» محسن وزوایی از نخستین دانشجویان پیرو خط امام بود که در جریان راهپیمایی ضد سیاست‌های مداخله‌گرایانه آمریکا در ایران، در سالروز کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی و سالگرد تبعید امام خمینی (ره) عهده‌دار حرکتی شد که رهبر انقلاب، از آن با تعبی...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» همزمانی تظاهرات دانشجویی در آمریکا با اعمال محدودیت برای اپلیکیشن چینی خبرساز شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر به یکی از موضوعات خبرساز در شبکه‌های اجتماعی و کاربران تبدیل شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ناتوانی صهیونیست‌ها از مدیریت مسائل خود باعث شده تا ارزش رهبران و دستگاه‌های آنها در چشم غرب کاسته شود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از موضوعاتی که ریاکاری و استاندارد‌های دوگانه دولت‌های غربی را به‌صورت واضح آشکار کرده و موجب رسوایی آنها می‌شود استفاده دوپهلو از پدیده تروریسم است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آمریکایی‌ها که در سال‌های ۷۸ و ۹۶ عکس‌های جعلی از ایران را به عنوان نماد اعتراض دانشجویی منتشر کردند حالا به طور کاملا واقعی به سرکوب دانشجویان معترض پرداختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است