استانی 06:38 - 05 بهمن 1393
بهزیستی مازندران و اتاق اصناف مرکز استان برای کمک به درمان سارینای هفت ساله اعلام آمادگی کردند.

اعلام حمایت بهزیستی و اتاق اصناف مرکز مازندران از کودک 7 ساله معلول ساروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، سارینا دختر هفت ساله ساروی مانند خیلی از کودکان این سن و سال پرجنب و جوش نیست، چون همان آغاز تولد با مشکل مفصل زانو مواجه بود و اکنون از راه رفتن در کنار دوستان خود بی‌نصیب مانده‌است.



مشکل زانو موجب شده تا او به‌ دلیل وزن زیاد دیگر توان راه رفتن نداشته باشد، پزشکان گفته‌اند در صورتی که مورد عمل جراحی قرار نگیرد ممکن است فلج شود.

*برآورد هزینه درمانی 15 میلیون تومانی در هر مرحله از جراحی



مادر سارینا در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با بیان اینکه به ‌دلیل مشکلات مالی، تاکنون موفق به تامین هزینه عمل جراحی دخترمان نشدیم، افزود: از تیر ماه امسال تاکنون، سارینا در نوبت جراحی قرار دارد و به دلیل نبود دستگاه عمل نشده، البته این دستگاه در بیمارستان‌های خصوصی موجود است و ما حتی توان پرداخت هزینه بیمارستان دولتی را نداریم.



وی با اشاره به اینکه به نهادهای حمایتی نیز مراجعه کردیم اما آنها پاسخ منفی دادند، افزود: تنها دارایی ما یک منزل مسکونی است که با وام خریداری کردیم و مجبوریم با فروش آن بخشی از هزینه درمان دخترمان را تامین کنیم تا دخترمان فلج نشود.

وی اظهارداشت: سارینا باید سه مرحله مورد عمل جراحی قرار گیرد که هزینه مرحله اول جراحی 15 میلیون تومان است و براساس گفته پزشک وی هزینه مرحله دوم و سوم نیز همین میزان برآورد می‌شود.

*اعلام پرداخت هزینه‌های درمانی از سوی بهزیستی مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران درباره اینکه آیا این نهاد می‌تواند به سارینای هفت ساله کمک کند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری گفت: مقرر شد بررسی ویژه‌ای از سوی معاونت توان‌بخشی بهزیستی مازندران صورت گیرد.

سید سعید آرام آمادگی این نهاد برای کمک به سارینا خبر داد و افزود: بهزیستی مازندران در پرداخت هزینه‌های درمانی این کودک حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

*دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف با سارینا

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران نیز درباره انتشار خبری از خبرگزاری فارس با عنوان سارینا هفت ساله هنوز نمی‌تواند بدود، واکنش نشان داد و با اعلام آمادگی اتاق اصناف مرکز مازندران برای کمک به درمان این کودک ساروی اظهارکرد: قرار شد اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان دیداری با خانواده وی داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند به وی و خانواده‌اش برای پرداخت هزینه‌های درمانی اقدام کنند.

عباس رمدانی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مساعدت و کمک لازم را برای تامین هزینه‌های درمانی این کودک انجام می‌دهند.

خبرگزاری فارس دو روز قبل با عنوان سارینا هفت ساله هنوز نمی‌تواند بدود رنج‌نامه این کودک ساروی را انتشار داده بود.


5692499
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است