فرهنگی‌هنری 15:37 - 04 مرداد 1396
با حضور پژمان بازغی
سینمایی «هایلایت» در قالب یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی در چند روز آتی وارد فاز تولید می‌شود و پژمان بازغی والهه حصاری نیز به تازگی به آن پیوسته‌اند.

اصغر نعیمی «هایلات» را می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس، سینمایی «هایلایت» در قالب یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی در چند روز آتی وارد فاز تولید می شود و پژمان بازغی والهه حصاری نیز به تازگی به آن پیوسته اند.



فیلم سینمایی «هایلات» به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور که از اواخر خردادماه پیش تولید آن آغاز شده بود، روزهای پایانی این مرحله را پشت سر می گذارد.

نعیمی بعد از فیلم های «بی وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه های موازی» پس از 2 سال، این بار در چهارمین سینمایی خود که در چند روز آتی با شروع فاز تولید جلو دوربین می رود، درامی عاشقانه و متفاوتی را با مضمون اجتماعی روایت می کند.



تیم تولید تا کنون مذاکراتی را با برخی از بازیگران نام آشنا، برای حضور در این پروژه انجام داده اند و از بین افراد موجود همکاری پژمان بازغی و الهه حصاری در این سینمایی قطعی شده است؛ در همین راستا ظرف چند روز آینده لیست عوامل این پروژه نیز تکمیل خواهد شد و پس از آن با انتخاب دیگر بازیگران این سینمایی از جمله نقش اصلی زن،تست گریم نهایی انجام می شود.

مسعود سلامی فیلمبردار صاحب سبک سینما که آثاری چون خفه گی، زاپاس، ماحی و ... را در کارنامه کاری خود دارد، به تازگی به این پروژه اضافه شده است.

عوامل اصلی سینمایی «هایلات» که پیش از این با نام «برخورد کوتاه» شکل گرفته بود، عبارتند از : نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه کننده: ساسان سالور، دستیار کارگردان: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: محمد شاهوردی، گریم: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، سرمایه گذاران :رضا نصیری شهرضایی، حمیدرضا علی نژاد،مشاور رسانه ای:فاطمه شهدوست


9297164
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «آه سرد» در دومین حضور جهانی در چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو موفق به دریافت ۲ جایزه شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه «کافه مستند» با پخش مستند «آقای خاص» به کارگردانی سجاد ترابی سراغ ناگفته‌هایی از زندگی محمد بنا، سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امام هادی (ع) در روایتی تأکید کرده‌اند که زائر قبر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همچون کسی است که حرم امام حسین (ع) را زیارت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نغمه مستشار نظامی مخمسی را در استقبال از سروده رهبر انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق بیتی از آن را خواندند، سروده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» منتظری نمایشگاه کتاب تهران را پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران دانست و گفت: شعار سی و پنجمین دوره این رویداد در عین کوتاهی پیام‌ مهمی دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه‌ای با حضور کارگردان و بازیگران سریال «رستگاری»، از عوامل این مجموعه تلویزیونی تقدیر کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته ابتدایی اردیبهشت ماه میزبان ۵۸۹ هزار مخاطب شد و «تمساح خونی» و «مست عشق» به رقابت پرداختند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی فوتبال ساحلی گفت: زمانی که پنج میلیون نفر برای انتخاب «قهرمان ایران» رای می‌دهند قطعا کار رسانه ملی و عواملی است که برای این مراسم تلاش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر دفتر شعر و موسیقی سازمان صداوسیما گفت: بعد از اینکه حضرت آقا برای عملیات وعده صادق شعر سرودند، شاعران پنج کشور نیز در این زمینه شعر سرودند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است