استانی 02:36 - 08 آذر 1393
رئیس اداره اوقاف مبارکه خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: همایش فرهنگ و سبک زندگی اسلامی در امامزاده عزالدین محمد شهرستان مبارکه با حضور حجت‌الاسلام پناهیان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ «فرهنگ و سبک زندگی اسلامی» در مبارکه

علی مبشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم پرداختن به سبک زندگی اسلامی، برپایی این همایش را ضروری دانست و اظهار کرد: برای ترویج سبک زندگی اسلامی بر مبنای فرهنگ دینی و اسلامی، انس با قرآن و الگو گرفتن از ائمه معصومین (ع) و پیروی از ولایت برگزاری چنین مراسمی در شهرستان‌ها ضروری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اداره اوقاف در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی افزود: ترویج فرهنگ اسلامی مهم‌ترین اصل فرهنگی برای اصلاح شیوه صحیح زندگی در خانواده‌ها است که اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در این زمینه فعالیت می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم تصریح کرد: اجرای طرح‌های تربیت حافظان قرآن و نشاط معنوی از جمله برنامه‌های اوقاف برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان است.

وی از برگزاری همایش بزرگ زندگی به سبک اسلام در مبارکه خبر داد و اضافه کرد: این همایش امروز شنبه از ساعت 15:30 عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و با حضور گسترده عموم مردم شهرستان در امامزاده عزالدین محمد مبارکه برگزار می‌شود.

مبشری ضمن دعوت از مردم شهرستان در این همایش گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت ترویج سبک زندگی اسلامی، امیدواریم این‌گونه همایش‌ها گامی موثر در تبیین زندگی ائمه اطهار (ع) باشد.


5291265
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است