اجتماعی 17:05 - 22 دی 1397
در نشست سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اعضای هیات مدیره انجمن مدیران روزنامه‌های غیردولتی کشور مقرر شد فرآیند بیمه خبرنگاران رسانه‌ها و مطبوعات تسهیل شود.

فرآیند بیمه رسانه‌ها و مطبوعات تسهیل می‌شود

به گزارش ایسنا، محمدحسن زدا در این نشست اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف، یاری رسان فرایند بیمه‌ای رسانه‌ها و تسهیل مشکلات بیمه‌ای آنان است.



وی با بیان اینکه رونق تامین اجتماعی در گرو رونق اقتصاد است، گفت: در حد توان نسبت به رفع مشکلات بیمه‌ای رسانه‌ها و ایجاد رونق در مشاغل و بازار کار تلاش می کنیم.



وی در خصوص حق بیمه خبرنگارانی که به صورت ساعتی در رسانه‌ها فعالیت می‌کنند، گفت: مجوزی از سوی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی صادر شده به نحوی که این افراد بتوانند مابه التفاوت کسری حق بیمه را با همان نرخ واریز شده از سوی کارفرما، به صورت اختیاری بپردازند.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های زیر ٥ نفر همچنان با پرداخت فقط ٧ درصد سهم بیمه شونده می‌توانند از تسهیلات کامل بیمه‌ای بهره مند شوند.



زدا با بیان اینکه در آینده بسیار نزدیک سرویس‌های خدماتی تامین اجتماعی به صورت غیرحضوری برای بیمه شدگان افزایش می یابد، افزود: در این خصوص نیازمند آموزش‌های لازم هستیم که رسانه‌ها این امر خطیر را بر عهده دارند.



سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تسهیل در امر بیمه اصحاب رسانه در سالهای اخیر در دستور کار سازمان تامین اجتماعی بوده، ابراز امیدواری کرد با نگاه ویژه طرفین، این مسیر تداوم داشته باشد.

وی از همراهی رسانه‌های کشور برای فرهنگ سازی در حوزه تامین اجتماعی تقدیر کرد.



به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،در این نشست که مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق، علیرضا بختیاری رئیس انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی و مدیرمسئول روزنامه دنیای اقتصاد، نعمت الله شهبازی دبیر انجمن و مدیر مسئول روزنامه گل، منصور مظفری مدیرمسئول روزنامه آفتاب یزد واسرافیل عبادتی عضو علی البدل انجمن و مدیرمسئول روزنامه کار و کارگرحضور داشتند، هریک از مدیران مسئول روزنامه های غیردولتی ضمن تشکر از تعامل سازنده سازمان تامین اجتماعی با رسانه‌ها، با بیان مسائل و مشکلات خود، خواستار همراهی بیشتر سازمان تامین اجتماعی شدند.



گفتنی است، در ابتدای این مراسم یاد و خاطر دکترسیدتقی نوربخش مدیرعامل و عبدالرحمن تاج الدین معاون فقید امور حقوقی و مجلس سازمان تامین اجتماعی، گرامی داشته شد.

انتهای پیام


10025748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است