سیاسی 17:32 - 17 آذر 1395
با حکم فرمانده معظم کل قوا
سردار غلامحسین غیب‌پرور با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.

سرویس سیاسی فردا؛ پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کردند.
 
متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
 
«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم


سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور


نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می‌کنم.


ارتقای حضور سازمان‌یافته‌تر مردم (بویژه جوانان عزیز) و اعتلای بسیج در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی (مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات‌رسانی)، ایجاد و ساماندهی مجموعه‌های اندیشه‌ورز و رصدگر در تمام سطوح به‌خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت‌ها و جلوگیری از نفوذ دشمن، ایجاد سازوکار قطعی برای تقویت هم‌افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاههای ذی‌ربط، مورد انتظار است.
 
از زحمات و تلاشهای مؤثر و مخلصانه‌ی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
سید علی خامنه‌ای
۱۷ آذر ماه ۱۳۹۵ »


8469891
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با هدف گسترش فرهنگ خیر و احسان و استفاده از ظرفیت‌های برون‌مرزی در حوزه نیکوکاری و انفاق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، زودتر به پایان رسید.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در تهران دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزارت دفاع گفت: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان از اهمیت خاصی برخوردار است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر کشاورزی اندونزی دیدار و دو طرف بر لزوم افزایش سطح همکاری‌های کشاورزی میان دو کشور تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر آشتیانی در پیامی به مناسبت روز خلیج فارس، مجاهدت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان نیرو‌های مسلح در حراست از هویت تاریخی خلیج فارس را امری شمرد که همسایگان ایران آن را می‌ستایند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرادی گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰، قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خرداد برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات تعیین نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در دهم خردادماه امسال برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است