گوناگون 15:28 - 12 آذر 1399

اعلام مهلت بارگذاری مدارک برای دانشجویان علوم پزشکی خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای به دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج و متقاضی ‏انتقال به داخل کشور اعلام کرد تا دو هفته آینده فرصت دارند مدارک خود را بارگذاری کنند.

با توجه به هفتاد و هفتمین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور (۱۸ آبان ۹۹)، تمام دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج که درخواست انتقال خود را در سامانه انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به داخل کشور، تا قبل از تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ ثبت کرده باشند تا حداکثر دو هفته پس از اعلام نتایج آزمون های دیپلم مجدد یا ترمیم معدل در سال ۱۳۹۹، فرصت دارند تا نسبت به ارائه و بارگذاری مدارک جدید در سامانه انتقال اقدام کنند.

در خصوص این متقاضیان، بعد از حداکثر دو هفته پس از اعلام نتایج آزمون های دیپلم مجدد یا ترمیم معدل در سال ۱۳۹۹، هیچگونه مدارک جدید مبنی بر ترمیم معدل یا دیپلم مجدد، مورد پذیرش نخواهد بود.

مطابق مصوبه اعلام شده، بررسی پرونده و اعلام نظر در خصوص در خواست‌های انتقال ثبت شده در سامانه انتقال بعد از تاریخ ۱۵ آذر ۹۹ عینا بر اساس آیین نامه‌های انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج به داخل کشور مصوب سال ۱۳۹۴ و سال ۱۳۸۸ شورایعالی برنامه ریزی اقدام خواهد شد.

با توجه به مصوبه هفتادمین جلسه شورایعالی برنامه­ ریزی علوم پزشکی، امکان انتقال دانشجویان به داخل کشور که از ابتدای سال ۲۰۱۹ (۱۱ دیماه ۱۳۹۷) تحصیل خود را در یکی از دانشگاه‌های مورد تایید خارج از کشور آغاز کرده اند، همچنان ممنوع  است و در صورت اتمام تحصیل این افراد، مدارک تحصیلی صادره طبق ضوابط اعلام شده قابل ارزشیابی است.


10838168
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است