ورزشی 12:29 - 01 دی 1393
سرمر‌بی لیورپول‌ به هواداران قرمزها قول داد این تیم تا پایان فصل در میان چهار تیم صدر جدول قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس،‌ در دیدار حساس لیورپول و آرسنال که با نتیجه تساوی 2 بر2 به پایان رسید ،‌توپچی‌های لندن فقط 36 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند که بدترین آمار آنان از سال 2006تاکنون محسوب می‌شود.

 

هر چند لیورپول‌ هم اکنون 17 امتیاز با چلسی تیم صدر نشین جدول لیگ برتر فاصله دارد و حتی به 9 امتیاز دیگر برای راهیابی به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان احتیاج دارد، اما برندن راجرز به هواداران قول داد نه تنها به لیگ قهرمانان بعدی راه پیدا می‌کنند بلکه خیلی زود خود را به صدر جدول رسانده و در میان چهار تیم نخست قرار خواهد گرفت.

 

راجرز گفت: نسبت به بازی‌ که فصل قبل مقابل آرسنال انجام دادیم پیشرفت زیادی کرده و کاملا بر حریف برتری داشتیم فراموش نکنید لیورپول همیشه یک چالش جدی برای هواداران است و در بازی‌های پس از تعطیلات کریسمس می‌تواند امتیازات بیشتری هم بدست آورد البته باید بر تعداد پیروزی‌هایمان اضافه کنیم، نتایج تساوی چندان کار ساز نخواهند بود.

 

سرمربی لیورپول در ادامه افزود: شکی وجود ندارد که در بازی مقابل آرسنال، ما شایسته پیروزی بودیم در مجموع عملکرد بازیکنان نسبت به بازی گذشته که 5 بر یک به آرسنال واگذار کردیم خیلی بهتر بود.



*استوریچ هفته آینده باز می‌گردد

 

برندن راجرز اطمینان داد تا یک هفته آینده و با آغاز ماه ژانویه، دنیل استوریچ مهاجم 25 ساله تیم می‌تواند با پشت سر گذاشتن کامل دوران مصدومیت بار دیگر درترکیب قرمزها قرار بگیرد.

 

استوریچ ملی پوش جوان لیورپول در ماه نوامبر دچار آسیب دیدگی شده و در حال حاضر برای درمان در آمریکا به سر می‌برد.

 

راجرز گفت: تمرینات سبکی که استوریچ در لس آنجلس و بوستون انجام می‌دهد را پیگیری می‌کنیم شواهد نشان می‌دهد او را برای یک هفته آینده در میان خود خواهیم داشت.



انتهای پیام/


5464864
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است