اجتماعی 11:51 - 29 دی 1396
معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر تهران :
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران گفت: لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران در جلسه علنی روز یکشنبه (۱ بهمن ماه) توسط شهردار تهران به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم می شود.

لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران اول بهمن تقدیم شورای شهر می‌شود

به گزارش ایسنا حجت الله میرزایی با اشاره به اینکه لایحه بودجه سال ۹۷ شهرداری تهران براساس وعده‌های مدیریت شهری جدید و مصوبه شورای شهر با عنوان «الزامات بودجه ۹۷» تنظیم شده، اظهار کرد: پروژه‌های جدیدی که در این لایحه تعریف شده عمدتا در حوزه مدیریت بحران و توسعه سوله های بحران مناطق است. احداث ۱۸ سوله جدید مدیریت بحران در لایحه بودجه سال ۹۷ تعریف شده است. 

میرزایی با بیان اینکه در سایر حوزه ها پروژه جدیدی تعریف نشده است،گفت: تأکید شهرداری تهران اتمام پروژه‌های اولویت‌دار است. 

وی در ادامه اظهارکرد: تلاش شد در مدت کوتاهی که برای تدوین بودجه در اختیار داشتیم، بخشی از اصلاحات را در بودجه۹۷ اعمال کنیم اما به نظر می‌رسد بخش مهم‌تری از اصلاحات باید در بودجه سال ۹۸ که سند برنامه سوم شهر تهران تصویب شده و فرصت کافی برای انجام اصلاحات وجود دارد، اعمال شود. 

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه انجام بسیاری از اصلاحات در قالب بودجه امکان پذیر نیست، گفت: بخشی از اصلاحات نیازمند تغییراتی در حوزه ساختار، تشکیلات، رویه‌های مرسوم و شیوه‌های مدیریتی متعارف بوده که انجام آن‌ها  «زمان بر» است. 

به گفته وی از سه ماه گذشته کارگروهی متشکل از کارشناسان متخصص در این زمینه تشکیل شده و در زمینه اصلاح بودجه، برآورد قیمت تمام شده خدمات شهری، کاهش قیمت تمام شده و انجام اصلاحاتی که به کارآمدی و اثربخشی بودجه کمک می‌کند، در حال فعالیت است.  

میرزایی با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۷ از نظر سقف عددی تغییرات چندانی در مقایسه با بودجه مصوب امسال ندارد، اظهارکرد: ترکیب بودجه ۹۷ تغییر پیدا کرده و این بودجه به دلیل هزینه‌های جاری اجتناب ناپذیر در مقایسه با عملکرد بودجه ۹۶ افزایش داشته است. 

وی دلیل دیگر را اعمال تغییراتی براساس اولویت‌های شورا و شهرداری تهران مانند تأکید بر نظام بهبود نظام حمل و نقل و ترافیک، توسعه شبکه حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و هوشمندسازی ذکر کرد. 

به گزارش شهرنوشت، معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده اولویت بندی پروژه ها براساس تأثیری که برکیفیت زندگی شهری دارد، است.

انتهای پیام


9644023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: فعالیت داوطلبانه نیازمند روحیه و اراده انسانی است که ترویج آن در پرتو ارتقای فرهنگ دینی و تبیین معارف دینی امکان پذیر است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مهران رجبی گفت: جمعیت را باید جوان نگه داشت هر چند که نوع این جوان نگه داشتن کار کارشناسی می‌طلبد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را در جاده‌های شمالی کشور اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای انباری خانه‌های شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فنی و عمران شهرداری تهران از رایزنی با شورای تأمین تهران برای مسدود کردن مسیری برای اجرای پروژه یادگار امام (ره) خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۴۰ دستگاه لوزم خانگی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک فروشگاه در شمال تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که به مرکز تجاری تیراندازی کرده بود خبر داد و گفت: شرور سابقه دار در مخفیگاهش دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای شهر تهران گفت: باید دوچرخه‌هایی که سرمایه این شهر بودند و اکنون بدون هیچ دلیل منطقی محو شده‌اند را احیاء کنیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است