فرهنگی‌هنری 13:57 - 26 خرداد 1397
پیش از آغاز بازی ایران و مراکش که در نهایت به برد تیم فوتبال کشورمان انجامید، جمعی از ایرانیان حاضر در ورزشگاه سنت‌پترزبورگ، قطعه «۱۱ ستاره» را با سالار عقیلی هم‌خواهی کردند.

همخوانی با سالار عقیلی در ورزشگاه سنت‌پترزبورگ + فیلم

به گزارش خبرنگار ایسنا در روسیه، روز گذشته اعضای منتخب ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران به همراه شهرداد روحانی و فریدون شهربازیان رهبران ارکسترها و سالار عقیلی ـ خواننده ـ برای تشویق تیم ملی ایران در ورزشگاه سنت‌پترزبورگ حضور یافتند.

پیش از آغاز این مسابقه، مردمی که نمادهایی از لباس تیم ملی ایران را به تن داشتند، همراه با سالار عقیلی، قطعه «۱۱ ستاره» را که ساخته‌ای برای اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است را همخوانی کردند.  

در ادامه می‌توانید ویدیویی را در این ارتباط مشاهده کنید:

بر اساس این گزارش ایسنا، با حمایت بخش خصوصی و به همت بنیاد رودکی، ارکستر ویژه‌ای از ترکیب ارکسترهای سمفونیک تهران و ملی ایران چهارشنبه (۲۳ خرداد ماه) عازم روسیه شد.

شهرداد روحانی و فریدون شهبازیان، رهبری ارکسترها برای اجرای دو قطعه با کلام و دو قطعه بی‌کلام را بر عهده دارند. سالار عقیلی هم به عنوان خواننده این سرودها مطرح است.

این آثار به همراه قطعات برگزیده‌ای از آهنگسازان ایرانی و سه قطعه از آهنگسازان معروف روسی همزمان با بازی تیم ملی فوتبال در سه شهر روسیه با ارکستر ویژه برای مخاطبانی که از گوشه گوشه جهان برای حمایت از تیم ملی فوتبال در روسیه هستند به روی صحنه می‌رود.

اجراهای فوق با همکاری کنسرواتوار دولتی مسکو صورت می‌گیرد.

تاکنون یکی از این اجراها پنجشنبه (۲۴ خرداد ماه) در شهر سنت‌پترزبورگ به روی صحنه رفته است و در ادامه  ۲۷ خرداد در مسکو و ۲۹ خرداد در شهر کازان سرودهای ساخته شده برای تیم ملی فوتبال  اجرا می‌شود.

انتهای پیام


9811797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «دیدار در سنگلج» به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی، تولید جدید شبکه مستند، پرتره استاد سعید امیرسلیمانی به مرور به زندگی این هنرمند می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» از امروز دهم اردیبهشت ماه ساعت پخش سریال‌های شرقی شبکه تماشا تغییر می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه «دو کوهه، ادبیات» در هر قسمت به ادبیات دفاع مقدس یک استان از کشورمان می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» با موضوع غدیر خم و با حضور نوجوانان در فرهنگسرا‌های پایتخت برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نشست خبری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان در سازمان سینمایی سوره برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس امروز دوشنبه (دهم اردیبهشت) با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر همایش هم‌اندیشی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها از بازخورد خوب و استقبال فراوان مردم از گام اول این نهضت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» چالش مسابقه «خانه» به کارگردانی و تهیه کنندگی ناصر عالمی و یاسر عالمی و سردبیری سید مجتبی قافله باشی از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شورای جهانی سفر و گردشگری از رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران در سال ۲۰۲۳ خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک منتقد گفت: نریشن‌خوانی و صدای جادویی شهید آوینی در مستند «دهکده برزان» باعث شد حال و هوای جنگ را حس کنم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است