گوناگون 16:35 - 04 خرداد 1395
مراسم افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد با حضور مدیرعامل این بیمه، اصغر عباس‌پور مدیر شعب بانک صادرات هرمزگان و جمعی از مدیران و معاونان استانی بانک صادرات، استانداری، دستگاه‌های دولتی و مدیران شرکت‌های بیمه در بندرعباس افتتاح شد.

افتتاح شعبه «خلیج فارس» بیمه سرمد

به گزارش سرویس بازار ایسنا، علیرضا هادی مدیرعاملبیمه سرمد در این مراسم گفت: بیمه عمر در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در ایران نیز می‌بایست در این بخش فرهنگ‌سازی شود؛ خوشبختانه به لطف فرهنگ‌سازی‌های صورت‌گرفته در سال‌های اخیر میزان استقبال مردم از این نوع بیمه افزایش یافته است و بعضی از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز ذخیره سنوات کارکنان خود را تحت پوشش بیمه عمر قرار داده‌اند.

هادی گفت: بیمه سرمد نیز با طرح شعار پرسشی «واقعا بیمه عمر نیستی؟»، مردم را نسبت به اهمیت بیمه، بیمه عمر و زندگی و آینده‌نگری به تفکر وادار داشته است و فکر می‌کنیم این بیمه از ضروریت‌های امروزه زندگی است.

وی با اشاره به اینکه در هرمزگان به لحاظ اقتصادی ظرفیت ویژه‌ای برای بیمه وجود دارد، اظهار داشت: خوشبختانه مردم استان با فرهنگ بیمه آشنایی دارند و بیمه سرمد باید از این فرصت به بهترین نحو بهره‌برداری کند.

وی با بیان اینکه بانک‌های صادرات و شهر سهامداران بیمه سرمد هستند، افزود: خدمات بیمه‌ای مناسبی به مشتریان بانک‌ها ارایه می‌شود که این موضوع گامی است در جهت نهادینه کردن فرهنگ بیمه در جامعه؛ بدین ترتیب مشتریان بانک‌ از پوشش‌های بیمه‌ای متنوعی بهره‌مند می‌شوند. از جمله می‌توان به بیمه عمر مانده بدهکار اشاره کرد که به موجب آن همه تسهیلات‌گیرندگان و خانواده‌شان می‌توانند از مزایای بیمه عمر برای تسهیلات دریافتی استفاده کنند.

انتهای پیام


7921707
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است