اجتماعی 22:05 - 12 تیر 1394
آتش سوزی در کوه آبیدر مشرف به شهر سنندج که از دقایقی قبل آغاز شده است همچنان در حال گسترش است و بخش زیادی از این کوه را فرا گرفته است و تلاش ها برای مهار آن به جایی نرسیده است.

صراط: آتش سوزی در کوه آبیدر سنندج از دقایقی قبل آغاز شده و هم اکنون در حال گسترش است و علیرغم تلاش های گسترده برای مهار آن، آتش در حال نزدیک شدن به مناطق مسکونی در سنندج است.

آتش سوزی در آبیدر سنندج دقایقی بعد از تاریک شدن هوا در حالی آغاز شد که روند پیشروی آتش در چهار جبهه همچنان ادامه دارد و نیروهای دولتی و مردمی نیز برای مهار آتش راهی آبیدر شده اند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بسیج کلیه امکانات و نیروی انسانی در اختیار برای مهار آتش سوزی گفت: تمامی نیروهای شاغل در آتش نشانی به کارگیری شده اند ولی متاسفانه آتش سوزی غیرقابل مهار بوده و همچنان ادامه دارد.

مرتضی سنندجی با بیان اینکه هم اکنون آتش در چهار جبهه مختلف در حال پیشروی است، گفت: وزش باد باعث افزایش آتش سوزی شده است و صعب العبور بودن منطقه در کنار نبود امکانات و تجهیزات مناسب کنترل آتش را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی با اشاره به حضور قابل توجه نیروهای مردمی در راستای کنترل آتش سوزی در آبیدر سنندج گفت: تلاش ها برای مهار و کنترل آتش سوزی به صورت جدی در حال انجام است و انتظار می رود که بتوانیم آتش را مهار کنیم.

فرماندار شهرستان سنندج نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت نگران کننده آتش سوزی در آبیدر گفت: من در حال رفتن به محل وقوع آتش هستم و انتظار می رود که با بسیج مردمی و ادارات مختلف دولتی این آتش سوزی مهار شود.

ابراهیم زارعی یادآور شد: علاوه بر حضور ادارات و سازمان های دولتی متولی از بسیج و ارتش نیز درخواست نیرو و تجهیزات کرده ایم که هم اکنون در حال اعزام به محل وقوع آتش سوزی هستند و انتظار می رود که مردم نیز در راستای کنترل و مهار این آتش سوزی مشارکت کنند.

آتش سوزی در آبیدر سنندج در حالی همچنان ادامه دارد که به دلیل خشکسالی های اخیر و همچنین خشک شدن مراتع و جنگل ها زبانه های آتش در حال پیشروی است و بخش های مختلف کوه آبیدر هم اکنون در حال سوختن است.


6687311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی ۲ زوج ناشنوای موسسه ناشنوایان مهرورزان زندگی مشترک خود را در سلامت شهر که در بوستان لاله برپا است آغاز کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس روانشناسی پلیس ایران از تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت پسری که با ضربه‌های هولناک دمبل مادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: پسر سنگدل در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از قتل مادرش، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش تصادفات احتمالی و نقاط حادثه‌خیز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: با کسانی که به بیت المال، جان و مال مردم تعدی و تجاوز می‌کنند باید برخورد بازدارنده داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس قوه قضاییه گفت: شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود و در برابر مخالفین و کسانی که دارای نقطه‌نظرات متفاوت بودند با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد و سعی داشت همه اَقوال را استماع کند، اما در میدان مباحثه، جدی و قوی و زمان...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» عمره‌گزاران ایرانی پس از زیارت مرقد پیامبر (ص) و ائمه بقیع (ع)، برای زیارت خانه خدا لباس احرام پوشیدند و راهی مکه مکرمه شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عملکرد تیم اعزامی شهرداری پایتخت به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است