استانی 20:07 - 06 آذر 1393
مدیر بنیاد شهد و امور ایثار‌گران کامیاران:
مدیر بنیاد شهد و امور ایثار‌گران کامیاران گفت: فرزندان شهدا امروز و در عصر علم و فناوری باید با علم‌اندوزی راه پدران خود را ادامه بدهند.

فرزندان شهدا باید با علم‌اندوزی راه پدران خود را ادامه بدهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، احمدرضا لطفی شامگاه امروز در یادواره شهدای کارمند شهرستان کامیاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: هوش و ذکاوت و دوراندیشی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفان در تاریخ جهانیان حک شده است.

وی تشکل بسیجی را دارای شروعی برق‌آسا برای غلبه بر دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود: بسیج با اخلاص و بدور از هرگونه طمع مادی، هر آنچه داشت را از همان ابتدا در طبق اخلاص گذاشت و همین صداقت در تمامی جنبه‌های بسیج بود که آن را اینگونه ماندگار و جاویدان کرده است.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثار‌گران کامیاران بیان کرد: امروز ما در تمامی عرصه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی شاهد آنیم که بسیج و بسیجی با اقتدار هر نا‌ممکنی را ممکن ساخته است و هر کجا و در هر عرصه‌ای بسیجی خود نمایی کرده در آنجا پیروز میدان بوده است.

لطفی ضمن ابراز خرسندی از تحقق فرمان معمار کبیر انقلاب در راستای تشکیل بسیج 20 میلیونی، اضافه کرد: برگزاری محفل‌ها و یادواره‌هایی از شهدای والا مقام از حداقل اقداماتی است که ما در گرامی‌داشت یاد و راه شهدا می‌توانیم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه رشد علمی کشور در بخش‌های مختلف چشمگیر است، اضافه کرد: باید فرزندان و خانواده‌های شهدا نقش خود را به خوبی در رشد علمی جامعه ایفا کنند.

لطفی بر لزوم اهتمام در ارج نهادن هرچه بشتر به مقام شهدا تأکید کرد و افزود: فرزندان شهدا امروز و در عصر علم و فناوری باید با علم اندوزی راه پدران خود را ادامه بدهند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر خانواده‌های شهدا در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی حضور فعال و تاثیرگذاری دارند، افزود: حضور پررنگ خانواده‌های شهدا در عرصه‌ها موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

مدیر بنیاد شهد و امور ایثار‌گران کامیاران تمامی اقدامات بنیاد شهید را با محوریت قرآن و پیروی از تعالیم قرآنی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز در این مراسم که به نام شهدا مزین است از تعدادی از فرزندان شهدا که موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی در رشته‌های قرآنی و رتبه‌های برتر در کنکور سال 93 شده‌اند تقدیر خواهد شد.

تفکر بسیجی امروز از مرزهای خاکی عبور کرده است

جانشین فرمانده سپاه در ادامه در این یادواره ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: همه ما باید آگاه باشیم این مملکت الهی بوده و حاکمیت آن ولایت است که در تمامی مباحث دینی و علمی متخصص است.

میکائیل ساعدی بسیج را یک تفکر دانست و افزود: فرمان لشکر 20 میلیونی امام راحل امروز نه تنها محقق شده بلکه روز به روز در حال فزونی است.

وی بسیج را شامل هر فردی دانست که زیر نظر ولایت برای خدمت به خلق خدا و رضایت خدا قدم برمی‌دارد و اضافه کرد: امروز دایره تشکل تفکر بسیجی از مرزهای خاکی عبور کرده و به فضای دور از زمین دست یافته چراکه تفکر بسیجی موفق به ساخت ماهواره و سفینه‌های فضاپیما شده است.


5285940
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است