اجتماعی 18:49 - 05 اردیبهشت 1396
پلیس راهور نیروی انتظامی امروز (سه شنبه) هم اکنون برای ۶محور، ترافیک نیمه سنگین و برای محورهای پنج استان کشور بارش باران گزارش کرده است .

پلیس راهور نیروی انتظامی هم اکنون در استان های قزوین(اکثر محورها)، زنجان(محور زنجان - قزوین)، چهارمحال و بختیاری(محور لردگان - خوزستان)، مرکزی(محورهای ساوه - همدان و ساوه - بوئین زهرا) و مازندران(محورهای کندوان، رامسر و کناره) باران می بارد.



برای محور کندوان (محدوده هزارچم) مه گرفتگی همراه به کاهش دید و استان سمنان (اکثر محورها) وزش باد شدید گزارش شده است .



محور های محور کرج - چالوس (از میدان امیرکبیر تا آدران) ، کندوان(از دهانه شمالی تونل کندوان تا هزارچم) ،فیروزکوه(محدوده کارسالار)، هراز(محدوده سه راهی چلاو تا تونل سپاه) ، باند شمالی آزادراه تهران - کرج(محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس)

و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین(محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) دارای ترافیک نیمه سنگین است .



 محورهای مسدود



پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین برای محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز ،محور پونل -خلخال در استان گیلان و-محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی مسدود است .



محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه ،محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی ،محور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود هستند .



در محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان.غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل آزادراه قم به تهران از۲۹ فروردین تا ۲۰شهریور ۹۶ (محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲/۵)روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته از ساعت ۰۸۰۰تا ۱۷۰۰و روزهای سه شنبه(از ساعت ۰۸۰۰تا ۱۲۰۰)به استثنای روزهای پنجشنبه ، جمعه ، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.



براساس این گزارش محور کرج - چالوس ازاول فروردین تا ۲۰پهریور ماه امسال (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵) روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت ۰۸۰۰تا ۱۷۰۰) و روزهای چهارشنبه(از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۲۰۰)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه,عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.



بر اساس این گزارش به جزء محورهای مسدودی اعلام شده دراین گزارش ،سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.



مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.






9042369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» استاندار واسط عراق گفت: خواستار انتقال تجربیات تهران در حوزه شهری، فضای سبز و کشاورزی و بازیافت زباله به «واسط» عراق هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» خدائیان گفت: سازمان بازرسی در حوزه‌های مالی منجر به بیش از ۲۸۸ هزار میلیارد تومان وصول و استرداد وجوه، شناسایی، جلوگیری از فرار مالیاتی و همچنین اخذ مالیات به نفع دولت شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» القاصی خواستار تشکیل کارگروهی مشترک بین سازمان بازرسی و مجموعه قضایی این استان به منظور پیگیری گزارش‌های ارسالی و آسیب شناسی روند رسیدگی به آنها شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دادستان تهران از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی موسوم به گروه (ش) با موضوع کلاهبرداری در حوزه پیش فروش خودرو در دادسرای تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حدود ۱۰۰ هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار باید ۵ روانشناس داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: به دلیل بالا بودن هزینه دفاتر و مراکز افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگوی نیاز آنها نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط ۶ و ۷ مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی گزارشی از عملکرد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مجوز ترک تشریفاتی را ارائه کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است