سیاسی 12:05 - 03 آذر 1393
«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا از عربستان خواست روابط خود را با ایران عادی کند.

خبرگزاری ایلنا: یک منبع آگاه گفت که اوباما در دیدار با شاهزاده‌ «متعب بن عبدالله بن عبدالعزیز» وزیر گارد ملی عربستان در واشنگتن از ریاض خواست که در مرحله آینده در راستای عادی سازی روابط خود با ایران گام بردارد.



ایلاف گزار داد؛ این منبع افزود که شاهزاده متعب و هیات همراه وی شاهد تمایل کاخ سفید برای رسیدن به توافق با ایران شدند.



وی تصریح کرد که اوباما در دیدار با متعب «چندین بار» خواستار آن شد که عربستان در مرحله آینده روابط خود را با ایران عادی کند.



این منبع آگاه در ادامه گفت که به نظر می‌رسد اوباما روابط نزدیک خود با شاهزاده متعب را برای رساندن پیامش به طور مستقیم به «ملک عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان درباره روابط عربستان و ایران به کار گرفته است.



متعب نیز پس از دیدار با اوباما به خبرنگاران گفت که در این دیدار درباره مساله هسته‌ای ایران و دیگر مسائل منطقه رایزنی کردند.

5258097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اعتراضات دانشجویان علیه جنایات صهیونیست‌ها در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: مردم انتخابات را تمام شده فرض نکنند و با حضور درمرحله دوم به وظیفه سیاسی خود عمل کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ارامنه تهران و شمال کشور گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی شروع شده و این روز خیلی دور نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا و تجمع دانشگاهیان ایران در حمایت از فلسطینیان پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور گفت: ۲۱ اردیبهشت، ۴۵ کرسی باقی مانده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تعیین تکلیف می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در افغانستان گفت: ایران از هر ابتکاری مانند تعیین نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان که سبب حل مشکلات این کشور شود، حمایت می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ششمین نشست هم‌اندیشی با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های جمعی کشور به دعوت وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور گفت: تقسیم تهران به دو استان شرقی و غربی بر اساس ضوابط قانونی در حال پیگیری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته معاون وزیر خارجه، «وعده صادق» سامانه تدبیر آمریکا در منطقه را با چالش‌های جدی مواجه و تجدیدنظر در راهبرد‌های امنیت ملی را بر آمریکا تحمیل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تصریح کرد: خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه رویدادی بزرگ و دارای ابعادی وسیعی است که با ضرب و شتم، بازداشت و اعمال خشونت خاموش نمی‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است