استانی 16:09 - 02 تیر 1397

اجرای۳۰ برنامه فرهنگی واجتماعی هفته مبارزه با مواد مخدر در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار آستارا ظهر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر که به مناسبت بزرگداشت این هفته در محل دائمی نمایشگاه های آستارا برگزار شد، افزود: این برنامه ها در طول هفته با همکاری ادارات بهزیستی، ورزش و جوانان، نیروی انتظامی، سپاه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تشکل های مردم نهاد، دهیاری ها و سایر نهادها با محوریت فرمانداری آستارا اجرا می شود.

وی اظهار کرد: توجه به شناخت آسیب های اجتماعی و تولید نشاط اجتماعی و بهره مندی از تجربیات و دانش روز با محوریت خانواده از جمله سیاست هایی است که در اجرای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

یونس رنجکش گفت: در این نمایشگاه که با محوریت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرزی بندر آستارا و اداره بهزیستی برگزار شده است، هر روز یک کارگاه آموزشی با همکاری نهادهای مرتبط با این ستاد به منظور آشنایی بیشتر مردم با چالش ها و مشکلات و تهدیدات اعتیاد در جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه درباره مواد مخدر یک موضوعی جهانی است، گفت: ایران نیز با توجه به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مسئولیت‌های شرعی و تکلیف اجتماعی هزینه های بسیاری در زمینه مقابله با این بلای خانمان سوز پرداخته است.

رنجکش با بیان اینکه آموزش دادن به جامعه یکی از راهکارهای برای برون‌رفت از مشکلات ناشی از اعتیاد است، تصریح کرد: در این باره مهارت آموزش های زندگی بایدتوسط خانواده ها برای فرزندانشان در اولویت قرار گیرد.

فرماندار آستارا با تأکید بر ضرورت وجود یک عزم ملی و اجتماعی برای مقابله با موادمخدر در جامعه، افزود: تنوع در تولید انواع روانگردان ها در کنار محصولات صنعتی چالش‌های جدی در بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در کشور است.


9819817
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است