سیاسی 08:24 - 30 مرداد 1393
"نتیجه مرگبار تحریم‌های غرب برای شهروندان ایرانی"، "وعده اوباما به ریشه‌کن کردن داعش"، "شکست ارتش امریکا در عملیات نجات جیمز فولی از دست داعش" و "گزارش جدید آژانس درباره ایران" از جمله اخبار امروز رسانه‌ها و مطبوعات انگلیسی‌زبان هستند.

رسانه‌های انگلیسی‌زبان/ تحریم‌های خونین غرب علیه ایران/ واکنش اوباما به جنایت داعش +ویدئو

 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، برخی رسانه ها و مطبوعات انگلیسی‌ زبان، امروز (پنجشنبه، 30 مرداد 93) عناوین زیر را پوشش خبری داده اند:

 

 

پایگاه خبری هیل، نشریه تخصصی کنگره آمریکا (Hill):

تحریم ها موجب سقوط هواپیماهای ایرانی شده است.

 

دهم آگوست، یک هواپیمای منطقه ای سپاهان در یکی از محله های تهران که شهر پرجمعیتی است سقوط کرد و جان 39 نفر را گرفت. حادثه اخیر تنها یکی از موارد متعدد سوانح هوایی در ایران می باشد؛ جایی که تحمیل تحریم های غرب به شدت روی امنیت هواپیماهای غیرنظامی تاثیر گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه پرس تی وی ایران (Presstv):

اوباما: امریکا "غده سرطانی" داعش را ریشه‌کن خواهد کرد.

 

رئیس جمهور امریکا، داعش که یک خبرنگار امریکایی را در عراق سر بریده است را "غده سرطانی" توصیف کرد که سراسر منطقه خاورمیانه را تهدید می کند. وی وعده داد که علیرغم تهدید این گروه تروریستی به کشتن دیگر گروگان امریکایی، داعش را ریشه‌کن سازد.

 

 

 

 

 

 

ویدئو/ اوباما: داعش یک سرطان است. هیچ خدایی، آنچه که آنها دیروز انجام دادند را تایید نمی کند. این گروه نماینده هیچ دینی نیست.

 

 

 

خبرگزاری رویترز انگلیس (Reuters):

ارتش امریکا در تلاش خود برای نجات دادن جیمز فولی، خبرنگار امریکایی، شکست خورد.

 

یک مقام رسمی ارتش امریکا روز چهارشنبه گفت، ارتش در اوایل تابستان امسال تلاشی را برای نجات جیمز فولی و دیگر گروگان های امریکایی که در سوریه نگه داشته شده بودند انجام داد، اما این عملیات برای یافتن اسرای امریکایی سرانجام به شکست انجامید.

 

 

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه ای بی سی نیوز امریکا (ABC):

آژانس بین المللی انرژی هسته ای: ایران، شرایط موجود در توافق هسته ای را رعایت کرده است.

 

آژانس هسته ای سازمان ملل در گزارش جدید خود اعلام کرد، ایران به توافق موقتی که فعالیت های هسته ایش را محدود ساخت، پایبند مانده و مواد هسته ای که امکان استفاده از آن ها در ساخت سلاح هسته ای وجود داشت را از بین برده است.

 

 

 

111

 


4526034
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع قزاقستان دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از جنبش دانشجویان آمریکایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع ایران و روسیه آخرین وضعیت تحولات منطقه و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است