بین‌الملل 10:50 - 03 شهریور 1398
باشگاه اسرای فلسطین از ادامه اعتصاب غذای هشت اسیر فلسطینی در بند اشغالگران در اعتراض به بازداشت‌های اداری‌شان خبر داد.

ادامه اعتصاب غذای هشت اسیر فلسطینی در بند اسرائیل

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: هشت اسیر فلسطینی همچنان به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت اداری‌شان ادامه می‌دهند و مقامات اسرائیل این اعتصاب کنندگان را در سلول انفرادی بازداشت کرده‌اند و این در حالی است که برخی از آنها در بیمارستان حضور دارند؛ به ویژه "حذیفة حلبیة" که ۵۵ روز است دست به اعتصاب غذا زده و در بیمارستان "برزلای" حضور دارد.

باشگاه اسرای فلسطینی همچنین اعلام کرد که حلبیة (۲۸ ساله) از اهالی شهرک "ابودیس" واقع در شرق قدس است که سه بار در گذشته بازداشت شده بود و از چندین مشکل جسمانی قدیمی رنج می‌برد به طوری که وی دچار سوختگی شده بود و به بیماری سرطان خون مبتلا است که نیاز به معاینات پزشکی مداوم دارد و علاوه بر این، وی متاهل و پدر فرزندی است که شش ماه پیش هنگامی که وی در زندان‌های اسرائیل اسیر بود، متولد شد.

اسیر دیگر، احمد غنام، از اهالی شهر "دورا" واقع در استان "الخلیل" است که ۴۲ روز دست به اعتصاب غذا زده است و ۹ سال در زندان‌های اسرائیلی در اسارت به سر می‌برد و وی نیز به بیماری سرطان خون مبتلا است و به دلیل ضعیف بودن سیستم دفاعی بدنش، نیاز به معاینات و پیگیری‌های پزشکی دارد.

سلطان خلوف، یک اسیر فلسطینی دیگر است که ۳۸ ساله داشته و از اهالی شهرک "برقین" واقع در استان "جنین" است که ۳۸ روز است در اعتراض به تصمیم مقامات اسرائیل جهت تحویل وی به بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زده است و وی دارای مشکلات تنفسی است و در زندان "مجدو" به سر می‌برد.

اسیر دیگر، اسماعیل علی ۳۰ ساله از اهالی شهر "ابو دیس" واقع در شرق شهر قدس است که ۳۲ روز از اعتصاب غذایش می‌گذرد. او در ماه فوریه ۲۰۱۹ توسط اشغالگران بازداشت شد.

در همین راستا، وجدی العواودة ۲۰ ساله از اهالی شهر "دورا" واقع در استان "الخلیل" 27 روز متوالی است که در اعتراض به بازداشت اداری و تاخیر مدیریت زندان در درمان وی دست به اعتصاب غذا زده است.

طارق قعدان ۴۶ ساله از اهالی شهرک "عرابة" واقع در استان جنین ۲۵ روز متوالی است که در اعتراض به تحویل وی به بازداشت اداری پس از پایان حکم حبس وی به مدت دو ماه، دست به اعتصاب غذا زده است.

ناصر الجدع، ۳۰ ساله از اهالی شهرک "برقین" در استان "جنین" ۱۸ روز متوالی است که به اعتصاب غذای خود ادامه می‌دهد و در زندان "عوفر" در بازداشت به سر می‌برد.

ثائر حمدان، ۲۱ ساله از شهرک "بیت سیرا" واقع در غرب رام‌الله ۱۳ روز متوالی است که در اعتراض به بازداشت اداری دست به اعتصاب غذا زده است و در زندان "عوفر" به سر می‌برد.

انتهای پیام


10218029
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع امنیتی در تشریح حمله به میدان گازی شمال عراق گفتند: بمباران میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه با موشک کاتیوشا، تلفات انسانی برجای گذاشت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک پهپاد ام کیو ۹ریپر به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار این هفته در سواحل یمن سقوط کرد که احتمالاً توسط انصارالله سرنگون شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شبکه المسیره یمن جمعه شب گزارش داد که عربستان، روستا‌های مرزی در شمال یمن را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که ۲ تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه پاکستان سفر اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران به آن کشور را حائز اهمیت دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان انگلیسی همزمان با گسترش جنبش‌های دانشجویی در آمریکا، امروز جمعه در حمایت از فلسطینی‌ها و قطع ارتباط با دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم بر اثر سانحه رانندگی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه آمریکا درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو در اعتراض‌های اخیر در دانشگاه‌های این کشور به دلیل جنگ اسرائیل در غزه سکوت کرد، اما مدعی شد که این اعتراض‌ها نشانه دموکراسی آمریکایی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است