بین‌الملل 12:05 - 29 فروردین 1393
تهران– ایرنا– یک دستیار بلندپایه ˈعبدالعزیز بوتفلیقهˈ رییس جمهوری الجزایر اعلام کرد که او بیشترین آرا را در انتخابات روز پنجشنبه کسب کرده است و می تواند برای چهارمین بار وظایف ریاست جمهوری کشور را به عهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از الجزیره، این دستیار بوتفلیقه که به نامش اشاره نشده است، بدون اشاره به جزییات بیشتر گفت: ˈنامزد ما بی شک به پیروزی چشمگیری دست یافته است.ˈ



بوتفلیقه 77 ساله از 15 سال پیش مقام ریاست جمهوری در الجزایر را به عهده دارد و با وجودی که نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری هنوز منتشر نشده است، اما بسیاری از الجزایری ها پیروزی او را پیش بینی می کنند.



ˈعلی بن فلیسˈ اصلی ترین رقیب بوتفلیقه در میان شش نامزد انتخابات دیروز بود.



بن فلیس که مدتی نخست وزیر بوتفلیقه بود و برای دومین بار وارد رقابت با او شد، از سوی رییس جمهوری کنونی کشور به رعب آفرینی در میان مردم متهم شده بود.



بن فلیس نیز در مقابل تهدید کرد که اگر به دلیل تقلب، بازنده انتخابات شود، مردم را به نافرمانی مدنی و برگزاری تظاهرات دعوت می کند.



بیش از 25 هزار نیروی امنیتی الجزایری برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری بسیج شده بودند.



مترجمام**1486**2017

انتهای پیام /*


3510369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه بحرین برای اولین بار در ۱۳ سال گذشته و پس از آغاز بحران سوریه وارد دمشق شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اسرائیل از احتمال صدور حکم بازداشت توسط دادگاه بین‌المللی کیفری در لاهه به دلیل عملیات نظامی در نوار غزه به شدت نگران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌ها از تردید مقامات امنیتی و بحران استراتژیک رژیم صهیونیستی درباره اثربخشی حمله احتمالی به رفح پرده برداشتند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از خاخام‌های اعظم صهیونیستی ادعا کرد خاخام‌ها در اراضی اشغالی با پاسخ تنبیهی ایران مقابله کردند نه ارتش صهیونیستی.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» برخی از مقامات آمریکایی معتقد هستند اسرائیل با تخریب زیرساخت‌های غزه با سلاح‌های آمریکایی به قوانین بین المللی احترام نمی‌گذارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عربستان سعودی می‌گوید جنگ غزه روحیه اقتصادی را تحت فشار قرار داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تظاهرات دانشجویان علیه هم‌دستی غرب با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بازداشت شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای ارتقای تجارت بین‌المللی چین از اتحادیه اروپا خواست تا به بهبود و بهینه‌سازی محیط تجاری ادامه دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که بایدن پایین‌ترین محبوبیت را در میان روسای جمهور گذشته دارد و ترامپ پیشتاز ایالت‌های سرنوشت‌ساز است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه یدیعوت آحارنوت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اسیر ۲ وزیر کابینه خود دانست و نوشت نتانیاهو از ترس آنها موضع خود را تغییر می‌دهد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است