سیاسی 13:17 - 11 بهمن 1393
گرگان - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 پیاده گرگان با اعلام برنامه های نیروهای مسلح گلستان در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اولین روز دهه فجر با نام 'انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه و رهبری' نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیرسرتیپ دوم ستاد 'منصور خمری' روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: رژه موتورسواران ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی از فرودگاه گرگان تا گلزار شهدای شهرستان، اجرای موزیک سرود 'خمینی ای امام' در پادگان های استان، ایستگاه های صلواتی، نمایشگاه عکس، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، نمایشگاه های فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی، افتتاح پروژه های عمرانی و ویزیت رایگان ازبرنامه های اولین روز دهه فجر است.



وی ادامه داد: دوشنبه 13 بهمن روز 'انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی' نامگذاری شده و بازدید دانش آموزان و دانشجویان از پادگان ها، موزه جنگ، برگزاری رقابت های ورزشی و فرهنگی کارکنان و آموزش همگانی در مدارس مرزی در این روز برنامه ریزی شده است.



ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران افزود: در سومین روز از دهه مبارک فجر با نام 'انقلاب اسلامی، جوانان، هویت ملی، علم و فناوری'، محفل انس با قرآن با حضور کارکنان نیروی های مسلح، رقابت های آمادگی جسمانی بانوان و یادواره شهدا برنامه ریزی شده است.



خمری گفت: در 15 بهمن روز 'انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی - اسلامی'، برنامه دیدار با 15 خانواده شهید، جشن های انقلاب در پایگاه های بسیج و جشن انقلاب با حضور 1200 نفر از اعضای خانواده نیروهای مسلح استان برگزار می شود.



به گفته وی، روز 16 بهمن نیز 'انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت' نامگذاری شده که آیین عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در ساعت 15، رونمائی از کتاب، تجلیل از نخبگان و فعالان بسیجی به این مناسبت برگزار خواهد شد.



وی اظهار کرد: جمعه 17 بهمن با عنوان روز 'انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، عدالت گستری و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)'، برنامه پیاده روی خانوادگی کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح تا تپه نورالشهداء، شرکت کارکنان در نماز جمعه همراه با سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان را خواهیم داشت.



وی یادآور شد: در روز شنبه هفته آینده 18 بهمن با نام 'انقلاب اسلامی، توسعه فرهنگی، عدالت و تمدن اسلامی'، برنامه های اعزام بسیجیان دانش آموز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور در قالب کاروان های راهیان نور، برگزاری دوره های توانمندسازی با موضوع مقابله با جنگ نرم، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه ها و رقابت های تیراندازی با حضور مسوولان استانی در سالن تیراندازی قرارگاه عملیاتی لشگر 30 برگزار می شود.



رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر گلستان با اشاره به این که 19 بهمن روز 'انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، استکبارستیزی و مقابله با افراط گرایی و تروریست' نام دارد، گفت: در این روز مراسم صبحگاه مشترک به میزبانی لشگر 30، برگزاری جشنواره استانی تپش های ماندگار در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس پیش بینی شده است.



خمری افزود: روز 20 بهمن 'انقلاب اسلامی، خودباوری، جامعه دینی و حاکمیت ارزش های اسلامی' نام گرفته است که نشست شعر و خاطره از دوران پیروزی انقلاب اسلامی در سطح یگان های نیروهای مسلح استان برگزار می شود.



به گفته وی، روز 21 بهمن نیز به نام 'انقلاب اسلامی، اتحاد و عزم ملی، وحدت و انسجام امت اسلامی' است که برنامه های عیادت از بیماران در بیمارستان های نیروهای مسلح، رقابت های تیراندازی با سلاح های بادی با حضور بانوان پیش بینی شده است.



وی یادآور شد: در آخرین روز از دهه مبارک فجر با عنوان 'انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی' شرکت در راهپیمائی بوم الله 22 بهمن با حضور تمامی یگان ها برنامه ریزی شده است.



خمری خاطرنشان کرد: فضاسازی و نصب بنر در درب ورودی پادگان ها و اماکن یگان ها، نورافشانی شب 22 بهمن، نشست بصیرتی و روشنگری، برگزاری نشست های تخصصی با موضوع اقتصاد مقاومتی، برگزاری 40 یادواره شهدا، برگزاری رقابت های علمی بسیج با ظرفیت 6 هزار و 200نفر از برنامه های این ایام می باشد.



وی همچنین یادآور شد: تمامی برنامه ها براساس پیش بینی های صورت گرفته و تقسیم مسوولیت ها توسط قرارگاه عملیاتی لشگر 30، نیروی انتظامی، مرزیانی، سپاه نینوا، اداره کل حفظ و نشر آثار ارزش های دفاع مقدس و مرزبانی انجام می شود.



7467/601

انتهای پیام /*


5741047
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی را تدوین کردیم که پس از تصویب در مجلس، برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: مقامات آمریکایی شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور شرکت در اجلاس ایران و آفریقا و بازدید از نمایشگاه اسکپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی بیشتر مسئولان آفریقا با ظرفیت‌های ایران دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: توسعه روابط با قاره آفریقا از اولویت‌های ایران است و در تعامل با کشور‌های آفریقایی منافع متقابل را دنبال می‌کنیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزرای دفاع کشور‌های عضو شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: نظام اسلامی مقابل «بی حجابی» در جامعه می‌ایستد. کسی را به زور به بهشت نمی‌برند، اما در مقابل ناهنجاری، نظام عقب‌نشینی نخواهد کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده ویژه رئیس جمهور چین در دیدار با علی باقری در مسکو ضمن قدردانی از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین گفت که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: گام اول برای موفقیت و تحقق اهداف اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا وجود اراده میان طرفین است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی گفت: در سایر مکاتب کارگر را ابزار تولید می‌دانند اما ما کارگر را خالق تولید، محور تولید و صاحب نظر در امر تولید می‌دانیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است