گوناگون 18:10 - 29 مرداد 1396
فصل جدید لالیگا در حالی جمعه شب آغاز شد که این بار نه خبری از رئال‌مادرید و بارسلونا بود و نه ستاره‌هایشان.

جانشینان مسی و رونالدو را بشناسید




گزارش - تحریریه پارسینه | فصل جدید لالیگا در حالی جمعه شب آغاز شد که این بار نه خبری از رئال‌مادرید و بارسلونا بود و نه ستاره‌هایشان. دو قطب اصلی فوتبال اسپانیا به این خاطر که بامداد پنج‌شنبه در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا به میدان رفتند در روز افتتاحیه غایب بودند. در شرایطی که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی کم‌کم پا به سن می‌گذارند انتظار می‌رود امسال چهره‌های جدیدی فرصت خودنمایی پیدا کنند. پس بیخیال کریس و مسی شوید، پدیده‌ها در راه هستند.


کیپا آریزابالاگا: پس از درخشش درون دروازه وایادولید در لیگ دسته اول اسپانیا، به اتلتیکو بیلبائو بازگشت و به دروازه تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا هم رسید. کیپا با ۸ کلین‌شیت در فصل گذشته توانست به تیم ملی اسپانیا هم  دعوت شود. رسانه‌های اسپانیایی از او به عنوان جانشین کیلور ناواس در رئال‌مادرید یاد می‌کنند.


تئو هرناندز: مدافع ۱۹ ساله رئال‌مادرید، سال گذشته به طور قرضی در آلاوس بازی می‌کرد. او یکی از مهره‌های اصلی تیم در راه رسیدن به فینال جام‌حذفی و حضور در نیمه بالای جدول بود. تئو امسال به جمع کهکشانی‌ها برگشته و انتظار می‌رود زین‌الدین زیدان او را بیشتر مورد استفاده قرار دهد.


دنی سبایوس: با تیم زیر ۲۱ ساله‌های اسپانیا قهرمانی اروپا را به دست آورد و یکی از بهترین بازیکنان آن تورنمنت شد. وقتی با بتیس از سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کرد، از بین رئال‌مادرید و بارسلونا کهکشانی‌ها را انتخاب کرد. بازی کنار هافبک‌های تاپی همچون تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو تجربه سبایوس را افزایش می‌دهد.


کارلوس سولر: فصل گذشته توانست خودش را در ترکیب والنسیا جا کند و رفته رفته به مهره‌ای ثابت در وسط زمین این تیم تبدیل شود. سولر از ۷ سالگی توسط والنسیا کشف شد و قبل از اینکه انتقالش به منچستر‌یونایتد نهایی شود قرارداد جدیدی با والنسیا امضا کرد. اگر کارلوس همین روند را ادامه دهد پیشنهادهای بهتر از ۲۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.


مارکو آسونسیو: از همین بازی سوپرجام اسپانیا نشان داد که امسال می‌خواهد خودش را به عنوان ستاره جدید رئال‌مادرید معرفی کند. او سال ۲۰۱۴ با ۴ میلیون پوند به سانتیاگو برنابئو آمد و پس از دو سال نیمکت‌نشینی‌های متعدد، اکنون به حدی رسیده است که در بازی‌های بزرگ مورد اعتماد زیدان واقع شود.


آدالبرتو پناراندا: هم سبک بازی‌اش شبیه نیمار برزیلی است و هم چهره و مدل موهایش. پناراندا همراه با تیم زیر ۲۰ سال ونزوئلا به فینال جام جهانی‌ رسید و آنجا بود که توجه مأموران استعدادیاب اروپایی را به خود جلب کرد. او که عضو باشگاه واتفورد است امسال به مالاگا قرض داده شده تا در لالیگا شانسش را امتحان کند.

9377616
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است