استانی 21:44 - 25 شهریور 1393
جادری:
بندرعباس - خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان گفت: دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج از کشور و تعامل با تمامی ارکان نظام است.

دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج است/باید از حاشیه ها بپرهیزیم

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادری بعد از ظهر سه شنبه در آئین تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تغییرات مدیریتی امری طبیعی است، عنوان کرد: تا پیش از این در دولت تدبیر و امید 11 فرماندار در استان هرمزگان تغییر کرده بودند که به برخی از فرمانداران سابق ماموریت های جدید ابلاغ شد و احمد مرادی فرماندار سابق بندرعباس نیز از نیروهای وزارت کشور است که از وی در مسئولیتی جدید استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، وقت اداری برای مدیران معنا ندارد و یک مدیر باید در صحنه جهاد و خدمت، تلاش فراوانی داشته باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید از فرصت خدمت به مردم درست بهره ببریم، افزود: در مدت فرصت خدمت باید تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم تا پس از دوران خدمت حسرت گذشته را نداشته باشیم.

جادری در ادامه شهرستان بندرعباس را یکی از مهمترین مناطق استان هرمزگان دانست و بیان داشت: در این شهرستان به عنوان مرکز استان هرمزگان حدود نیمی از جمعیت استان هرمزگان زندگی می کنند و آقای پویافر دارای سوابق بسیار خوبی است که برای فرمانداری این شهرستان انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: سیاست دولت تدبیر و امید که سرلوحه آن عقلانیت و اعتدال است، باید در مدیریت امور در شهرستان بندرعباس نیز در سرلوحه کار باشد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج از کشور و تعامل با تمامی ارکان نظام است و شرط موفقیت یک مدیر نیز عمل بر پایه منطق و استدلال است.

جادری اظهار داشت: باید ضمن احترام به تمامی گروهها و تفکرات، در پاسداری از ارزشهای اسلامی پیشگام باشیم و ضمن دوری از حاشیه، به متن کار بپردازیم.

شایان ذکر است؛ در این مراسم احمد پویافر سرپرست جدید فرمانداری بندرعباس نیز عنوان کرد: ما براساس سیاست های دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات مردم گام برخواهیم داشت تا شاهد تداوم امید و نشاط در جامعه باشیم.

همچنین احمد مرادی فرماندار سابق بندرعباس در این آئین با اشاره به مشکلات طرح مسکن مهر در بندرعباس به فرصت های مهم پیش روی این شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح ارتقای بخش فین به شهرستان و ارتقای دهستان های سیاهو و شمیل به بخش از جمله مواردی است که با اجرایی شدن آنها، کار ماندگاری در شهرستان بندرعباس صورت خواهد گرفت.

در پایان این مراسم از زحمات احمد مرادی تقدیر و احمد پویافر به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بندرعباس معرفی شد.


4742107
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است