استانی 01:22 - 22 تیر 1397

کمپین گفتمان سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بجنورد تشکیل شد

حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برگزاری کمپین عفاف و حجاب از اولویت و برنامه های هفته عفاف و حجاب خراسان شمالی بود که بر تقویت عفاف و حجاب در جامعه تاکید دارد.

سالاری مکی با اشاره به اینکه در شرایط امروز گسترش فرهنگ عفاف و حجاب وظیفه تمامی مردم است، افزود: در هیچ برهه ای تا این حد دشمن بر روی عفاف و حجاب هزینه نکرده بود و این نشان می دهد که باید حواسمان کاملا جمع باشد.

وی تصریح کرد: هفته عفاف و حجاب از روز سه شنبه آغاز شده و بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی در این هفته برنامه هایی همچون تشکیل شورای مشورتی خواهران کانون ها در شهرستان های استان، برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب، نشست پرسش و پاسخ با عنوان دورهمی با موضوع عفاف و حجاب برگزار می کند.

دبیر بنیاد عفاف و حجاب خراسان شمالی همپنین به برگزاری همایش بزرگ حافظان حریم خانواده اشاره کرد و گفت: این برنامه در روز  یکشنبه ۲۴ تیرماه هم‌زمان با ‌سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در شهر بجنورد برگزار می‌شود.

‌سالاری مکی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه امروز، بیان کرد: این روزها بارها به نقل از افراد مختلف گفته شده به جای مقابله با بی حجابی لازم است جلوی مفسادان اقتصادی گرفته شود.

وی تصریح کرد: هر یک از این دو مهم و لازم است در کنار مبارزه با مفاسد اقتصادی با مروجان بی حجابی در جامعه نیز برخورد شود و نباید به بهانه های مختلف اجازه ترویج بی حجابی را داد.


9840445
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است