اجتماعی 18:21 - 28 مهر 1397
برای شرکت در مراسم اربعین
وزیر کشور با اشاره به اینکه تا به حال حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای اربعین ثبت نام کرده‌اند، گفت: بیش از یک میلیون نفر از این افراد ویزا گرفتند و از دیروز حضور مردم افزایش پیدا کرده و بیش از ۱۵۰ هزار نفر به مرزها مراجعه کردند.

بیش از ۱۵۰ هزارنفر به مرزها مراجعه کرده‌اند

به گزارش ایسنا عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه تودیع معارفه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران گفت: توفیق داشتیم که دبیرکل جدید را معرفی کنیم و گزارشاتی که در جلسه ارائه شد نتیجه زحمات تمام دستگاه‌هایی است در حوزه پیشگیری مقابله درمان و صیانت تلاش کردند و گام‌های مناسبی نیز در این زمینه ها برداشته شده اما کماکان مشکل اعتیاد قاچاق و مبارزه با آن جزو اولویت های اول مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: اعتیاد در سایر ناهنجاری تاثیر زیاد دارد و با برنامه‌ریزی در این پنج سال برنامه‌هایی را در زمینه‌هایی مانند اجتماعی شدن، پیشگیری و استفاده از ظرفیت ‌ها جز اولویت‌ها و سیاست‌های اصلی ما بود. یقینا فرد جدیدی که مسئولیت را قبول می‌کند با توجه به تجربه خود با گام‌های موثر و مهمترین ظاهر خواهد شد و ما نیز تلاش کردیم سیاست‌گذاری‌های ما محقق شود.

رحمانی فضلی افزود: ان‌شاالله سیاست‌های جدید نیز عملی می‌شود اما محور سیاست کلی کار ما سیاست کلی بود که مقام معظم رهبری در زمینه اعتیاد مطرح کرده بودند و در این پنج سال تمام سیاست‌گذاری‌های ما بر این اساس بود که به نظرم سیاست های کاملی است.

وی درباره اربعین حسینی نیز گفت: اربعین بسیار مهم و تأثیرگذار است و در این ۴۵ سال تدارکات و پشتیبانی امنیت و حوزه‌های فرهنگی مناسب برنامه ریزی شده بود و امیدواریم امسال مراسم اربعین با شکوه و توأم با امنیت کامل و توأم با آرامش برگزار شود و تمام مقدمات برای مردم که در یک فضای فرهنگی معنوی و اعتقادی باشند، فراهم باشد.

رحمانی فضلی در پایان گفت: تلاش ما این است که مراسم اربعین را به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام


9948602
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار کریمی از توافق پلیس بین الملل ایران و چند کشور برای استرداد متهمانی که اعلان قرمز آنها صادر شده است، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حسینی گفت: آمار‌ها حاکی از آن است که وقتی فرسایش خاک داریم معضلات بسیار زیاد را با از دست دادن اکوسیستم خاک به دست می‌آوریم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بخشدار کن از حضور ۸ هزار گردشگر در جشنواره گیلاس خبر داد و گفت: رشد ۵۰درصدی گردشگر را در سومین جشنواره گیلاس روستا‌های سنگان چهارگانه شاهد بودیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه گفت: دستگیری صد‌ها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌ها است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریز‌ها چه حفظ آن و چه از دست دادن آن تعیین کننده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با اهتمام به اجرایی کردن اسناد بالادستی و برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی طرح دعاوی در دیوان عدالت اداری کاهش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت هفته سلامت در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری منطقه ۷ تهران اعلام کرد که قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی اجتناب ناپذیر بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است