گوناگون 23:20 - 07 خرداد 1394
شاید خیلی از ما تابه‌حال گیاه سرخس را از نزدیک دیده باشیم اما قطعاً هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم که بتواند برای زیبایی‌مان کاربردی داشته باشد.

خواص عصاره سرخس برای زیبایی پوست

امام علی علیه السلام : خوش اخلاقی  روزی ها را زیاد می کند و میان  دوستان  انس  و الفت  پدید می آورد.





به گزارش سرویس خانواده جام نیوز، دکتر تیم گولک، متخصص پوست و مدیر کلینیک پوست در مونیخ معتقد است که گیاه سرخس می‌تواند برای زیبایی بسیار مفید باشد.

دکتر گولک چندی پیش در نیویورک بحثی را مطرح کرد تا بداند مردم یا حداقل دست‌اندرکاران دنیای زیبایی چقدر درباره خواص ضد پیری سرخس آگاهی دارند. در این بحث مشخص شد که بیشتر آنها چیزی دراین‌ باره نشنیده‌ بودند. ما سعی کردیم درباره این داستان بیشتر بدانیم چون به دردمان می‌خورد. این داستان را با شما هم به اشتراک می‌گذاریم تا شاید بتوانید از آن استفاده کنید.

 

گیاه سرخس، مفید برای زیبایی پوست

به نوشته نیکو، دکتر هنگامی‌ که مجله‌های پزشکی مختلفی را مطالعه می‌کرد متوجه شد که عصاره سرخس و نعنا به‌عنوان آنتی‌اکسیدان و از مواد ضد سرطان و ضد باکتری شناخته می‌شوند. همچنین سرخس می‌تواند برای پوست‌های حساس مناسب باشد و به‌طورکلی مقاومت پوست را در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب بالا می‌برد. آگاهی از این خواص برای دکتر گولک که به شکل تخصصی روی سرطان پوست کار می‌کرد بسیار خوشحال‌کننده بود. درنتیجه او به همراه گروه حرفه‌ای‌اش تحقیقات بر روی سرخس را، با محوریت تأثیر آن بر روی پوست، آغاز کردند.

 

بعد از ۴ سال مطالعه و تحقیق سرانجام این گروه موفق شد خط تولید و محصولات زیبایی جدیدی با نام سرخس رویال به بازار زیبایی عرضه کند. این خط تولید سه محصول تولید می‌کند که شامل کرم ضد پیری صورت، کرم چشم و یک سرم است. به‌طورکلی عصاره سرخس برای آب‌رسانی به پوست، استحکام بخشیدن به آن و جلوگیری از افتادگی آن مفید است. با استفاده این کرم‌ها روی پوست در شب، صورت شما احساس تازگی می‌کند و دیگر حاضر نخواهید بود از محصولات دیگر استفاده کنید. کرم‌های سرخس روی صورت سنگینی نمی‌کنند، به‌سرعت خشک می‌شوند و پوست شما را شفاف و سرحال می‌کنند.

 

ساعت 24 /2021


6462789
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است