ورزشی 15:05 - 29 مهر 1393
نفت تیم قبراق و سرحالی است
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازیکنان ملوان را از روی شماره می‌شناسم نه از روی اسم.

مویسیلوویچ: بازیکنان را از روی شماره می شناسم/ ملوان مشکل نداشت من اینجا نبودم

به گزارش خبرگزاری فارس، استوان میوسیلوویچ در نشست خبری پیش از بازی با نفت، گفت: از خیرمقدم گفتنتان سپاسگذارم و خوشحالم که زیر یک سقف با شما جمع شدیمم و امیدوارم همکاری نزدیک وخوب و متقابلی داشته باشیم. فردا با تیمی بازی داریم که قبراق و سرحال است و جایگاه خوبی در جدول دارد و شرایط ما هم سخت و جدی است و ما در رده پانزدهم جدول هستیم و این وظیفه ماست که در نیم فصل جایگاه‌مان طوری باشد که به پلی آف نرویم و در رده سیزدهم و چهاردهم باشیم. من شخصا منتظر گرفتن اولین سه امتیازمان هستیم.رافخایی که بهترین گلزن تیم را نداریم و فلاحتی را هم به دلیل اخراج در بازی جام حذفی نداریم. علیرضا را هم نداریم. بقیه همه خوشبختانه سرحال و اماده‌اند. من بازیکنان را با شماره می‌شناسم و اسم‌شان را به خوبی نمی‌دانم.

سرمربی ملوان تصریح کرد: با کمک مجید صالح دستیارم و اینترنت و تکنولوژی حریف را به خوبی شناخته ایم و نفت میانگین سنی خوبی دارد و جوان است و فوتبال را خوب بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی هم خلق می‌کند و سه ملی‌پوش هم در اردوی تیم ملی در پرتغال داشتند که نشانگر خوب بودن تیم است. ضمن اینکه نفت بیشتر امتیازهایش را خارج از خانه گرفته که نشان می‌دهد با چه تیم قبراقی بازی داریم و نقاط ضعف و قوتش را شناسایی کرده‌ایم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم.

در مورد محرومیت تماشگران ملوان گفت: جای هواداران پرشور و با حرارت ملوان خالی است و آنها به معنی واقعی کلمه می‌توانند یار دوازدهم ما باشند و فردا از روی سکوها کمکی نداریم و بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند تا باز بازی خوب و نتیجه خوب تماشاگران بیشمار ملوان را خوشحال کنیم و شروع خوبی باشد که در بازی بعدی که میزبان هستیم همه تماشاگران شاد باشند.

مویسیلوویچ گفت: احساس خوبی داشتم از زمانی که در انزلی و کنار ملوان بوده‌ام و می‌خواهیم ملوان را از این حالت خارج کنیم. از همه ممنونم به خاطر میهمان نوازی‌شان و من هم تلاش می‌کنم که ملوان را سربلند کنم و به مسیر بهتری ببرم. ارزیابی بهتری بعد از بازی مقابل صنعت ساری داشتم و تمریناتی هم با بازیکنان داشتم و 4 هفته دیگر لیگ برتر عملا تعطیل می‌شود و بازیکنانی که کارت بازی‌شان صادر شده است در این مدت این فرصت را دارند که خودشان را به ملوان تحمیل کنند و آن موقع که لیگ تعطیل و نیم فصل شد مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند تا بازیکنانی که می‌خواهند بیایند را جذب کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و ما می‌خواهیم تیم ملوان را تقویت کنیم و آن را به جایگاه واقعی‌شان برسانیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه تیم نیاز به ریکاوری روحی دارد، گفت: مشکلاتی داریم و بازیکنان به دلایل مختلف مسایل روحی و روانی دارند بخصوص نتیجه خوبی که نگرفتند تاثیر منفی‌اش را گذاشته است و اگر این مشکلات نبود شاید اصلا نیازی به حضورم در اینجا نبود.

مویسیلوویچ در مورد مربیانی که در بلوک شرق فوتبالشان مبتنی بر ضدحمله و قدرت تاکتیکی است، گفت: من جز مربیانی که شما به آنها اشاره کردید نیستم. قرار است در مورد این مسایل صحبت کنیم خیلی زود است و آن زمانی سوال‌های بیشماری مطرح می‌شود که از حوصله جلسه خارج است ومن شخصا دوست دارم همانطوری که تمرین می‌کنیم در زمین هم حاضر شویم و من آمده‌ام به شما بگویم که 10-11 روز بیشتر نیست که سرتیم هستم و یک بازی جنگ و جدالی هم با صنعت ساری داشتیم و بعد از این بازی رسمی بازیکنان را بیشتر شناختم که آنها چند مرده حلاج هستند. من دوست دارم بازیکنان در تمرین و مسابقه خوب باشند و چطور آنها را تمرین بدهم و اکنون تمرینات سبکی داریم ک باید بگویم در حال استراحت هستیم ولی دسامبر که لیگ  تعطیل شود حال و هوای تمرین از این وضعت خارج می‌شود و ما همه مسایل را بررسی می‌کنیم و اینکه چطور تمرین کرده‌اند و خواهند کرد و در فوتبال خیلی مسایل را یک شبه انجام نمی‌شود اما آنچه مورد آرزوی ماست را انجام می‌دهیم و من می‌خواهم یک تیم حرفه‌ای مهیا کنم که اکنون فاصله زیادی با آن داریم. این مسایل عذر و بهانه‌ای برای بازی فردا نیست و بدون توجه به نظر و روش من یک طرف همه حواس‌مان این است که اولین بردمان را مقابل نفت کسب کنیم و امتیازها را تا جایی که ممکن است بگیریم.

مویسلیوویچ گفت: فوتبال واقعی که من دنبالش هستم را چند ماه دیگر خواهید دید و بازیکنان را آن زمان متفاوت خواهید دید و می‌خواهم تیمم آنطور باشد نه شرایطی که امروز ملوان دارد. ما مقابل صنعت ساری در جریان بازی نبردیم ولی گل هم نزدیم و مقابل تیمی حذف شدیم که با وجود احترام برای‌شان یک رده پایین‌تر از ما بودند و آنها در لیگ دسته دوم بودند و هیچکس نمی‌تواند از این نتیجه راضی باشد. همه می‌خواهیم که بازیکنان با تمام توان‌شان در میدان حاضر شوند و برای موفقیت و پیروزی ملوان تلاش کنند.

به گزارش فارس، مویسیلوویچ به مترجمش گفت که فقط حرف‌های من را ترجمه کن!

انتهای پیام/

 


5005641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است