ورزشی 16:47 - 09 اسفند 1393
احمدرضا عابدزاده امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس نشستی گرم و صمیمی با محمد حسین نژاد فلاح داشت و برای لحظاتی هم با بازیکنان برزیلی پرسپولیس گفتگو کرد.

توصیه عابدزاده به بازیکنان برزیلی پرسپولیس: به جای بزرگی آمده‌اید

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده امروز (شنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و نشستی گرم و صمیمی با محمد حسین نژاد فلاح داشت.

دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال ایران در جریان این حضور در جلسه‌ای که با گابریل و تادئو برگزار شد نیز شرکت داشت. در جریان این جلسه محمد حسین نژاد فلاح ابتدا به معرفی احمدرضا عابدزاده پرداخت و از او به عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و یکی از بهترین و محبوب‌ترین‌ها در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس یاد کرد. سپس عابدزاده هم دقایقی به زبان انگلیسی با این دو بازیکن برزیلی صحبت کرد.

وی خطاب به گابریل و تادئو گفت: اینجا باشگاه بزرگی است. هواداران بسیار هم دارد و به جای بزرگی پا گذاشته‌اید و هواداران حساسیت زیادی روی تیم دارند و بهترین‌ها را برای آن می‌خواهند.

خبر خوب نژادفلاح در ملاقات با تادئو و گابریل/ خانواده‌هایتان سه‌شنبه در تهران هستند

همچنین گابریل و تادئو امروز در باشگاه پیگیر بلیت پرواز خانواده‌هایشان بودند و در این ارتباط با محمد حسین‌ نژادفلاح دیدار کردند.

نژاد فلاح در ابتدای این دیدار به این دو بازیکن برزیلی گفت: چند روز پیش در اردو این مساله را مطرح کردیم که گفتم حل می‌شود و این کار انجام شده است و خانواده‌های شما بامداد سه‌شنبه در تهران خواهند بود.

وی در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: برای من قابل تحسین است که شما اینقدر خانواده دوست هستید چون ما ایرانی‌ها هم اینگونه هستیم. این موضوع برای من به قدر فوتبالی که بازی می‌کنید و عملکردتان باارزش است. برای ما باعث خوشحالی است که شما تا این حد به خانواده پایبند باشید.

نژادفلاح سپس به مسوولان باشگاه تاکید کرد این موضوع را پیگیری کنند تا در غیاب بازیکنان، ضمن حضور در فرودگاه، شرایط انتقال آنها از فرودگاه به محل اسکان را فراهم آورند.

انتهای پیام


5943197
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است