استانی 16:41 - 04 آذر 1393
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد جاسک خبر داد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک برگزاری دوره‌های جدید کلاس‌های هنری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دوره‌های جدید کلاس‌های هنری در بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک، عبدالرحمن لشکری‌زاده بعد از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دوره جدید کلاس‌های بازیگری تئاتر، خوشنویسی، موسیقی، عکاسی و تصویربرداری در فرهنگسرای شهید باهنر این شهر آغاز شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده‌اند و با توجه به تاکیدات و رهنمودهای ایشان در خصوص فرهنگ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک برای محقق‌سازی شعار سال، یک دوره کلاس‌ بازیگری تئاتر، خوشنویسی، موسیقی، عکاسی و تصویربرداری در فرهنگسرای شهید باهنر آغاز کرده است.

لشکری‌زاده هدف از برگزاری این کلاس‌ها را ایجاد زمینه فعالیت‌های فرهنگی هنری و همچنین تربیت هنرمندان متخصص و متعهد به جامعه هنری دانست و گفت: با برگزاری این کلاس‌ها می‌توان بسترهای حضور نوجوانان و جوانان را در زمینه‌های فرهنگی و هنری ایجاد و آنان را در بروز خلاقیت‌ها و استعدادهایشان کمک کرد.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی موجب رشد و شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌های هنری خواهد شد و برگزاری این نوع کلاس‌ها می‌تواند باعث کسب تجربه بیشتر برای نوجوانان و جوانان شود که در حقیقت هنرجویان جوان با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند در پرداختن بهتر به هنر و نحوه خلق اثر در رشته‌های مختلف هنری به صورت اصولی و مناسب موفق‌تر باشند.

لشکری‌زاده بیان کرد: تمام دستگاه‌های فرهنگی باید با وجود کمبود امکانات از حداکثر توان خود برای برنامه‌ریزی و غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استفاده کنند و برگزاری کلاس‌های آموزشی باید به گونه‌ای باشد که در زندگی و آینده هنرجویان و هنرمندان تاثیر مثبت گذاشته و موثر واقع شود.


5269669
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است