اجتماعی 17:29 - 11 شهریور 1394
فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از دستگیری سارق و توزیع کننده گوشت های آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرقت خودرو برای توزیع گوشت های آلوده

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود کاظمی افزود: این متهم روز سه شنبه با کار اطلاعاتی و فنی ماموران این شهرستان در حین تردد با یک دستگاه خودروی سورای سرقتی و سه لاشه گوسفند غیربهداشتی و آلوده دستگیر شد.

 

وی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.



فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه ادامه داد: متهم در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کرد که مدتی است تعدادی خودروی مدل پایین را سرقت و با آن ها گوشت های غیر بهداشتی را به در داخل این شهرستان و سایر شهرستان های استان مرکزی حمل و توزیع کرده است.



سرهنگ کاظمی اظهار کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.



شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی است که در فاصله 80 کیلومتری از تهران قرار دارد و بر اساس آخرین آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 دارای 57 هزار و 193 نفر جمعیت است.

 

2007

 


6998936
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: حدود ۱۰۰ هزار روانشناس در کشور نیاز است که به ازای هر هزار خانوار باید ۵ روانشناس داشته باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: به دلیل بالا بودن هزینه دفاتر و مراکز افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگوی نیاز آنها نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد شهرداری تهران درباره روند پیشرفت توسعه و نوسازی مترو گفت: در برنامه امسال پرونده خط ۶ و ۷ مترو بسته می شود و در پایان سال جشن تکمیل خطوط هفت گانه را خواهیم گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی گزارشی از عملکرد معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و مجوز ترک تشریفاتی را ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: سارق محتویات خودرو در حین انجام سرقت و درحالی که پابند الکترونیکی داشت، دستگیر شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که در خیابان انقلاب با استفاده از قمه شهروندی را مجروح کرده بود، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز شورا تعدادی از مخالفان سیاسی شهردار تهران، پس از صحبت درباره مسائل خارج از دستور حاضر به شنیدن پاسخ انتقادات نشدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با روز شورا تعدادی از مخالفان سیاسی شهردار تهران، پس از صحبت درباره مسائل خارج از دستور حاضر به شنیدن پاسخ انتقادات نشدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس خبر داد و گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است