استانی 00:20 - 06 مرداد 1396
معاون اجرایی ستاد عتبات عالیات کشور:
اهواز ـ معاون ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به شناسنامه دار کردن مواکب گفت:خوزستان نسبت به استان های دیگر پیشتاز بوده و برای صدور پروانه چند برابر سایر استان ها پرونده تشکیل داده اند.

مواکب شناسنامه دار می شوند/ مواکب خوزستان پیشتاز در تشکیل پرونده

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید گودرزی شامگاه پنجشنبه در جلسه زیرساخت اربعین با حضور معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: از مردم خوزستان به دلیل مشارکت وسیع که در بحث اربعین طی سال های اخیر داشتند، بسیار قدردانی می کنم.

وی افزود: یکی از کارهایی که امسال در حال انجام آن هستیم؛ شناسنامه دار کردن موکب ها و صدور پروانه برای آنها است. خوزستان نسبت به استان های دیگر پیشتاز بوده و برای صدور پروانه چند برابر سایر استان ها پرونده تشکیل داده اند.

گودرزی بیان کرد: پیش بینی می کنیم با توجه به آمادگی های ایجاد شده در سطح استان نسبت به سال قبل رشد خوبی در بحث اسکان و تغذیه محقق شود.

وی خبر داد: امسال بر اساس پیش بینی ها در مرز شلمچه امسال ۷۰ هزار نفر روز پذیرایی از زائران و در مرز چذابه نیز ۵۰ هزار نفر روز پذیرایی می کنیم.

معاون ستاد عتبات عالیات کشور گفت: از چهار منطقه ای که زائر وارد خوزستان می شود، پیش بینی شده که پذیرایی از زائران و راه اندازی مواکب را داشته باشیم.

گودرزی یادآور شد: آمادگی کاملی در سطح استان وجود دارد و ستاد عتبات عالیات هم برای این موضوع برنامه ریزی هایی دارد.

وی اضافه کرد: در برگشت زائران در مسیر چذابه و شلمچه تا پایان سفر پذیرایی آنها را گسترش می دهیم؛ سال گذشته تا ۳۰ ماه صفر هم پذیرایی داشتیم و انشاالله امسال نیز استمرار دارد.

معاون ستاد عتبات عالیات کشور در پایان گفت: سال گذشته به واسطه اینکه مشکل حمل بار در مرز مهران با مشکلاتی مواجه شده بود امسال مرز شلمچه را نیز برای خروج بار موکب داران استان های جنوبی کشور درنظر گرفتیم که انتظار همکاری از مسئولان اجرایی استان به ویژه گمرک را داریم.


9300708
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است