ورزشی 18:03 - 22 دی 1395
دپارتمان حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در بیانیه ای خواستار بی طرفی فدراسیون فوتبال ایران در بررسی به پرونده سروش رفیعی شد.

بیانیه باشگاه فولاد خوزستان در خصوص رسیدگی به پرونده سروش رفیعی/فدراسیون بی‌طرف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه یکی از اعضای این دپارتمان خطاب به مسوولان فدراسیون فوتبال آمده است:

موضوع خواسته باشگاه فولاد خوزستان در مورد وضعیت سروش رفیعی به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع گردیده اما پیش از آن که این پرونده مورد رسیدگی قرار گیرد برخی افراد که در فدراسیون سمت دارند و باید جایگاه خود را بشناسند داروغه وار دادگاه صحرایی تشکیل داده و با تفسیر به رای مقررات، سعی در محکوم کردن باشگاه فولاد دارند. این است عدالت و بیطرفی فدراسیون؟ آقای براتی،رییس محترم کمیته حقوقی، با کمال احترام لطفا رعایت این موارد را به اعضای کمیته خود تذکر دهید؟ لابد پاسخ شان این است که من به اتکای شخصیت حقیقی ام صحبت می کنم و ربطی به عضویتم در کمیته حقوقی ندارد. شخصیت حقیقی تان زمانی جدای از شخصیت حقوقی تان است که از کمیته ای که در آن عضویت دارید جدا شوید.



هوشنگ نصیرزاده قانون را پاره پاره می بیند. او می گوید قرارداد ٣٨ روزه نداریم و خاتمه قرارداد باید منتهی به روز پایانی فصل باشد.

اتفاقا این همان ادعای باشگاه فولاد است. سروش رفیعی قراردادی تا روز پایانی فصل داشته و به هیچ وجه قرارداد ٣٨ روزه نه منعقد شده و نه خواهد شد.

او اما قبل از اتمام همان قرارداد قانونی، به خدمت سربازی رفته و از تاریخ اعزامش تا همان پایان فصلی که نصیرزاده داعیه دار آن شده، باشگاه فولاد نتوانسته از خدمات وی بهره بگیرد. توجه نصیرزاده و اهالی فوتبال را به مقررات مربوط به خدمت سربازی که خود نصیرزاده تدوین نموده و حالا نادیده می گیرد جلب می کنیم. هر کس حقوق خوانده باشد می داند در تقابل دو قانون و مقررات عام و خاص، قانون خاص، قانون عام را محدود و تخصیص و گاه نسخ می کند. پیوست مربوط به سربازان به منزله قانون خاص است و آیین نامه نقل و انتقالات قاعده عام. بدیهی است که در مورد سربازان این مقررات خاص است که مدنظر قرار می گیرد.



در آیین نامه آمده است مدت زمان سربازی جزو قرارداد با باشگاه فولاد حساب نمی شود و بازیکن باید به محض خدمت اتمام سربازی به باشگاهش برگردد. در باشگاه فولاد کسی غیر از اجرای همین مقررات، خواسته دیگری ندارد و هر کس قانون تازه ای دارد که مطالبه این ٣٨ روز فاقد وجاهت قانونی است با دلیل و مدرک و بدون تفسیر به رای ارائه دهد.

امید است اصل عدالت در این پرونده رعایت گردد.


8652311
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ایمانعلی‌زاده گفت: آینده‌سازان کشتی فرنگی در جام تختی مبارزه می‌کنند و تیم ملی امید را در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است